mun luokalla oli yks poika josta mä oon aina tykänny silleen vähän. Sit ku koulut loppu ja alko kesäloma, olin sen ja mun kaverin kanssa 'juhlimassa' , tai no viettämässä iltaa juomisen merkeissä. Sit siinä illan kuluessa alettiin sen pojan kanssa vähän nojailla ja halailla yms, mut sit meijän piti sen mun kaverin kanssa lähtee, ennen ku mitään muuta ehti tapahtua.
Sit siitä viikon päästä se poika ja sen kaveri alko soittelee meille, pyys meitä niiden luo viettämään niiden synttäreitä. Jonkun aikaa ne sai meitä sinne ruinata, mutta lähettiimpä sit kuitenki. Siellä sitte illan kuluessa taas ruvettiin tän pojan kans vähän läheisiks. Jäätiin sit yöks sinne, ja nukuttiin tän pojan kanssa vierekkäin. Pussailtiin ym., mutta ei sen enempää. Sitte aamulla viellä jätettiin hellät hyvästit ja sit lähin kotiin.
Sen jälkeen sit ollaan juteltu vaan tietokoneen välityksellä, ja slleenkin tosi vähän. Oon nähny sen 2 kertaa silleen pikasesti 'kylillä', mut ei olla juteltu mitään. Tosta on siis jo muutamia viikkoja, kun vietettiin iltaa yhessä. En tajua et mitä se poika musta haluaa, vai haluaako mitään. Miltä tää tilanne teijän mielestä vaikuttaa??
Miksei pojista aina saa selvää?
6
940
Vastaukset
- Juujajuu..
KYSY ITSE VITUN KENOPÄÄ!!!
- etjipijd
Kysy tältä pojalta asiasta. Pyydä että tapaatte ja selvitätte jutun, koska asia jäi kalvamaan.
Jos poika ei suostu, hän luultavasti käytti sinua vain hyväkseen. - sadsdadsasda
jos se oli kummallaki kerralla kännissä nii ainaki tiiät ettei sua voi kestää ilman alkomahoolia
- asddssadsad
VITUN PISSI!
- diidii
voivoi, pojat on mysteereitä ja noi kaikki tollaset tilanteet, joita elämän varrella kertyy pahimmillaan kymmeniä. että eka kiinnostaa ja sitte yhtäkkiä ei yhtään. ja naps! kaikki on ohi. tollanen kuvaamasi välttely kylällä voi tosin toisaalta hyvin todennäköisesti olla ujoutta. pidä bileet, pojat sinne. tai: sen saman kaverin kanssa teette saman tempun niille kaveruksille ku ne teille. kutsutte käymään, viettämään iltaa tmv. ei kannata soittaa ja kysyä: "mitä sä musta haluut?". se on idioottimaisinta.
- ???
ehkä se on vaan hemmtin ujo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078