Miksei pojista aina saa selvää?

......?????

mun luokalla oli yks poika josta mä oon aina tykänny silleen vähän. Sit ku koulut loppu ja alko kesäloma, olin sen ja mun kaverin kanssa 'juhlimassa' , tai no viettämässä iltaa juomisen merkeissä. Sit siinä illan kuluessa alettiin sen pojan kanssa vähän nojailla ja halailla yms, mut sit meijän piti sen mun kaverin kanssa lähtee, ennen ku mitään muuta ehti tapahtua.
Sit siitä viikon päästä se poika ja sen kaveri alko soittelee meille, pyys meitä niiden luo viettämään niiden synttäreitä. Jonkun aikaa ne sai meitä sinne ruinata, mutta lähettiimpä sit kuitenki. Siellä sitte illan kuluessa taas ruvettiin tän pojan kans vähän läheisiks. Jäätiin sit yöks sinne, ja nukuttiin tän pojan kanssa vierekkäin. Pussailtiin ym., mutta ei sen enempää. Sitte aamulla viellä jätettiin hellät hyvästit ja sit lähin kotiin.
Sen jälkeen sit ollaan juteltu vaan tietokoneen välityksellä, ja slleenkin tosi vähän. Oon nähny sen 2 kertaa silleen pikasesti 'kylillä', mut ei olla juteltu mitään. Tosta on siis jo muutamia viikkoja, kun vietettiin iltaa yhessä. En tajua et mitä se poika musta haluaa, vai haluaako mitään. Miltä tää tilanne teijän mielestä vaikuttaa??

6

943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juujajuu..

KYSY ITSE VITUN KENOPÄÄ!!!

• etjipijd

Kysy tältä pojalta asiasta. Pyydä että tapaatte ja selvitätte jutun, koska asia jäi kalvamaan.

Jos poika ei suostu, hän luultavasti käytti sinua vain hyväkseen.

• sadsdadsasda

jos se oli kummallaki kerralla kännissä nii ainaki tiiät ettei sua voi kestää ilman alkomahoolia

• asddssadsad

VITUN PISSI!

• diidii

voivoi, pojat on mysteereitä ja noi kaikki tollaset tilanteet, joita elämän varrella kertyy pahimmillaan kymmeniä. että eka kiinnostaa ja sitte yhtäkkiä ei yhtään. ja naps! kaikki on ohi. tollanen kuvaamasi välttely kylällä voi tosin toisaalta hyvin todennäköisesti olla ujoutta. pidä bileet, pojat sinne. tai: sen saman kaverin kanssa teette saman tempun niille kaveruksille ku ne teille. kutsutte käymään, viettämään iltaa tmv. ei kannata soittaa ja kysyä: "mitä sä musta haluut?". se on idioottimaisinta.

• ???

ehkä se on vaan hemmtin ujo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      149
      2489
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      691
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe