Miksei pojista aina saa selvää?

......?????

mun luokalla oli yks poika josta mä oon aina tykänny silleen vähän. Sit ku koulut loppu ja alko kesäloma, olin sen ja mun kaverin kanssa 'juhlimassa' , tai no viettämässä iltaa juomisen merkeissä. Sit siinä illan kuluessa alettiin sen pojan kanssa vähän nojailla ja halailla yms, mut sit meijän piti sen mun kaverin kanssa lähtee, ennen ku mitään muuta ehti tapahtua.
Sit siitä viikon päästä se poika ja sen kaveri alko soittelee meille, pyys meitä niiden luo viettämään niiden synttäreitä. Jonkun aikaa ne sai meitä sinne ruinata, mutta lähettiimpä sit kuitenki. Siellä sitte illan kuluessa taas ruvettiin tän pojan kans vähän läheisiks. Jäätiin sit yöks sinne, ja nukuttiin tän pojan kanssa vierekkäin. Pussailtiin ym., mutta ei sen enempää. Sitte aamulla viellä jätettiin hellät hyvästit ja sit lähin kotiin.
Sen jälkeen sit ollaan juteltu vaan tietokoneen välityksellä, ja slleenkin tosi vähän. Oon nähny sen 2 kertaa silleen pikasesti 'kylillä', mut ei olla juteltu mitään. Tosta on siis jo muutamia viikkoja, kun vietettiin iltaa yhessä. En tajua et mitä se poika musta haluaa, vai haluaako mitään. Miltä tää tilanne teijän mielestä vaikuttaa??

6

940

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juujajuu..

KYSY ITSE VITUN KENOPÄÄ!!!

• etjipijd

Kysy tältä pojalta asiasta. Pyydä että tapaatte ja selvitätte jutun, koska asia jäi kalvamaan.

Jos poika ei suostu, hän luultavasti käytti sinua vain hyväkseen.

• sadsdadsasda

jos se oli kummallaki kerralla kännissä nii ainaki tiiät ettei sua voi kestää ilman alkomahoolia

• asddssadsad

VITUN PISSI!

• diidii

voivoi, pojat on mysteereitä ja noi kaikki tollaset tilanteet, joita elämän varrella kertyy pahimmillaan kymmeniä. että eka kiinnostaa ja sitte yhtäkkiä ei yhtään. ja naps! kaikki on ohi. tollanen kuvaamasi välttely kylällä voi tosin toisaalta hyvin todennäköisesti olla ujoutta. pidä bileet, pojat sinne. tai: sen saman kaverin kanssa teette saman tempun niille kaveruksille ku ne teille. kutsutte käymään, viettämään iltaa tmv. ei kannata soittaa ja kysyä: "mitä sä musta haluut?". se on idioottimaisinta.

• ???

ehkä se on vaan hemmtin ujo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4802
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3493
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2420
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1349
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1212
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1202
    9. 165
      1079
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    Aihe