LOPETA!

hyvän sään

aikana.

Etkö ymmärrä, että se on tämä palsta joka tuhoaa elämäsi. Niin tapahtui minullekin, kunnes ymmärsin jättää nämä palstat rauhaan.

Etkö ymmärrä, että nämä palstat on avoimia? Tänne pääsee kirjoittelamaan aivan kuka tahansa mielisairas puhumaan paskaa.

Etkö ymmärrä, että näitä juttuja voi kuka tahansa lukea. Ne levieävät kulovalkeana aivan minne tahansa.

Etkö ymmärrä, että kuka tahansa voi kirjoittaa toisen nimellä aivan mitä tahansa. Minun nimelläni on kirjoitettu sinulle ja puhuttu vaikka mitä sontaa.

Täältä et mitään rakkautta löydä. Löydät vain kärsimystä, lisää, lisää ja lisää.

LOPETA!

16

2026

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopetan

oon ihan lopussa :/

• Pölvästikö

Olenko ollut pölvästi? Olen täysillä uskonut ja luottanut näppäiltyyn sanaan. Nyt joku sinä tulet ja viet minulta uskon ja luottamuksen nettiyhteisöön.
      Onko netillä ensinkään merkitystä, jos ei voi luottaa. Taidanpa vintata akkunasta ulos ja pestä käteni nettimoskasta.

• ihan turhaan

love makes fools of us all.

• itse olevani

se mielisairas joka puhuu paskaa :D

voi toveri,et ole yksin.

• Bon-es

olen 18-v täyttänyt ja täysijärkinen, joten vastaan OMISTA kirjoituksistani itse.

Mitä muiden teksteihin tulee, tulkitsen ne kulloinkin parhaalla katsomallani tavalla...

Mitä uskon/en usko, luulen/tiedän se lienee henkilökohtainen asiani, jollen muuta päätä.

ES

• ystäväsi ehkä

Ei näitä sivuja ymmärrä ei.Ihmiset on todellakin joutuneet vaikeuksiin.Kuka tietää ja mistä tietää?

Miksi jotkut ihmiset haluavat aiheuttaa noin paljon kärsimystä,jos itse ovat joskus joutuneet omista valinnoistaan kärsimään,täällä liikkuu oikea MAFIA!!!!!Huom.MAFIA,sen tyylistä se on.

• E. Lämä

Tuntuuko, että kirjoitelmanpätkät ovat vain sinusta ja sinulle?
      Jos vastaat kyllä, aika lopettaa nettipalstojen lukeminen ja niillä kirjoittaminen.

• mieltä

Jos joku on sinuun ihastunut niin varmaan ottaa yhteyttä joko suoraan, puhelimella, tekstarilla, kirjeellä tai sähköpostilla.

• tai toisin
        mieltä kirjoitti:

Jos joku on sinuun ihastunut niin varmaan ottaa yhteyttä joko suoraan, puhelimella, tekstarilla, kirjeellä tai sähköpostilla.

Ne lukee näitä ja kuvittelee ja ottavat sitten yhteyttä, kun ne luulee ja lukee täältä, että joku toivoo yhteyttä.

• tekstarin
        tai toisin kirjoitti:

Ne lukee näitä ja kuvittelee ja ottavat sitten yhteyttä, kun ne luulee ja lukee täältä, että joku toivoo yhteyttä.

jokin aika sitten numerosta jota en tuntenut. Viestissä joku kertoi olevansa minuun ihastunut ja ehdotti tapaamista tietyssä paikassa tiettyyn kellonaikaan, en mennyt enkä vastannut viestiin, siihen se loppui. Epäilykseni kohdistuí erääseen kurssikaveriini, varma en voi toki olla.

• zed on
        tekstarin kirjoitti:

jokin aika sitten numerosta jota en tuntenut. Viestissä joku kertoi olevansa minuun ihastunut ja ehdotti tapaamista tietyssä paikassa tiettyyn kellonaikaan, en mennyt enkä vastannut viestiin, siihen se loppui. Epäilykseni kohdistuí erääseen kurssikaveriini, varma en voi toki olla.

toiminut yli 10 vuotta. Ei tarvitse arvuutella, jos ei halua.

• itelles
        zed on kirjoitti:

toiminut yli 10 vuotta. Ei tarvitse arvuutella, jos ei halua.

Tietysti tarkistin numeron, ei selvinnyt, oli varmasti näitä ärrältä saatuja prepaid liittymiä, joita nyt ei kukaan rekisteröi ja kun numeroon soitin niin ei vastattu.

• se oli sitten
        itelles kirjoitti:

Tietysti tarkistin numeron, ei selvinnyt, oli varmasti näitä ärrältä saatuja prepaid liittymiä, joita nyt ei kukaan rekisteröi ja kun numeroon soitin niin ei vastattu.

puhelinmyyjä.

• sekö
        se oli sitten kirjoitti:

puhelinmyyjä.

joka halus mut tavata??!!

• nyt voi
        itelles kirjoitti:

hankkia itselleen vaikka kymmenen eri prepaid liittymää ja käytetyn kännykän ja lähettää vaikka minkälaisia häirikköviestejä, tekijää ei koskaan saada selville.

• pakko

sillä silmällä sitten lukea näitä? Voisi unohtaa koko asian ja antaa niiden puhua jotka siitä nauttivat?Jutella keskenään, jutella itseksenn what ewr, kunhan juttelevat, mutta oman nimensä vaihteeksi mainiten. Olisko tässä järkeä? Annettais muiden nimien olla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6043
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe