Mitä syitä synnytyksen käynnistämiseen tarvitaan?
Minulla ollut jo viikkoja todella törkeä turvotus ja jalat välillä ihan jopa sinertävät samoin huulet.
Oireet joita minulla on:
turvotus
sormien puutuminen keskimmäisestä nivelestä sormenpäihin
huimaus
päänsärky
Verenpaine on ollut kokoajan hyvä eikä virtsassa ole ollut valkuaista, eli raskausmyrkytystä minulla ei ole vaikka sitäkin on epäilty jo menet kerrat..
Pitäisikö mielestänne minun pyytää, että synnytys käynnistettäisiin oloni on ollut jo viikkoja aivan kamala ja välillä on kyllä mietitty jo neuvolassakin että menenkö sairaalaan jo...
Synnytyksen käynnistäminen?
4
1012
Vastaukset
- odottajille varsin yleisiä.
Ei niillä synnytystä käynnistetä. Sekä lapselle että äidille on parasta, että synnytys käynnistyy itsekseen. Tiesitkö, että mikäli kroppasi ei ole kypsä synnytykseen, ei se lähde käynnistämällä välttämättä edes käyntiin? Pahimmassa tapauksessa saat joka päivä parin viikon ajan troppia ja silti aikaansaadaan vain mitään aikaansaamattomia kipeitä supistuksia muutamaksi tunniksi.
Odota rauhassa pari viikkoa, kyllä se vauva sieltä ulos tulee.- mapee
kun vauva j akeho on valmis niin kaikki sujuu niin hyvin kuin on mahdollista, pääsääntöisesti. Käynnistys on aina pakkotoimi kumpaakin osapuolta kohtaan.
En tiedä on tutkittu, mutta tuttavapiirin kokemusten perusteella käynnistetyt naiset ovat revenneet pahemmin ja heillä on koko synnytyksestä negatiivisempi käsitys. Voi liittyä persooniin muutenkin sillä käynnistystä on odotettu ja sitten se on saatu.. Niin ja syynä on monasti ollut lähinnä oma tukala olo.
Loppuajasta varsinkin kesällä alkaa sajat turvota jne oiretta tulla roppakaupalal ja se on normaalia sekin. Kun oikeasti on synnytyksen paikka niin neuvola kyllä lähettää nopsaan sinne eikä jää odottamaan ja miettimään. Hoitovastuuhan on neuvolassa kunnes astut äitiyspolin ovesta sisään, eisiis mikään pikkujuttu terkan kannalta.
- äiti itsekin
turha toivoa käynnistystä, luulen että synnytys pian jo käsillä. Voimia!
- miuskuliini
vuoti hiukan lapsivettä viikolla 38 ja sitten seurattiin pari päivää ettei tule bakteereita. Kun synnytys sinä aikana ei alkanut itsestään, lopulta käynnistettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan653502Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan283011- 1212376
- 121464
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121098- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13822