Mistähän johtuu että korva on muutaman kerran viikossa lukossa?
Eilenkin korvaa kutitti niin vietävästi ja tänään se sitten on tukossa/lukossa. Päässä vain sumisee ja kuulo putosi 60%!
Auttaisiko vahan poisto? Voiko sen tehdä kotikonstein?
Korva lukossa kerran pari viikossa???
9
3167
Vastaukset
- sairaanhoitajalle
Tilaa aika terveyskeskukseen ja anna sairaanhoitajan kurkata korvaan. Hän kyllä tietää, että kannattaako mennä myös lääkärille näyttämään. Ja se hoitsulla käynti kun on vielä ilmaista...
Ei kannata odotella, vaan pistä toimeksi, jotain sun korvassa on pielessä. Mikäli vahanpoisto on aiheellista, niin hoitsu tekee senkin.
-korvaongelmat otettava vakavasti-- ja meinaan sitä laittaa.
Oon vanhuksilta poistanut vahaa ja tehnyt noita huuhteluita, että enköhän mä itellekkin sen onnistu tekemään.
Eniten nyt vaan mietityttää, että voiko se vaha oikeasti aiheuttaa tällasta. Ikinä ennen ei ole mitään vastaavaa ollut, vai oonkohan tulossa kuuroksi! - yhtä tyhjän kanssa
ja meinaan sitä laittaa. kirjoitti:
Oon vanhuksilta poistanut vahaa ja tehnyt noita huuhteluita, että enköhän mä itellekkin sen onnistu tekemään.
Eniten nyt vaan mietityttää, että voiko se vaha oikeasti aiheuttaa tällasta. Ikinä ennen ei ole mitään vastaavaa ollut, vai oonkohan tulossa kuuroksi!Eli mä en saanu joskus tolla aineella mitään aikaiseksi ja kävin päivystävällä avauttamassa korvani. Kumpa olisin vaan sillon mennyt myös lääkärille, niin nyt ei olisi helmiäiskasvain pitkälle edennyt! Mutta, helppo olla jälkiviisas.
Ja jos saat tolla aukeemaan, niin hyvä juttu! - kasvain on?
yhtä tyhjän kanssa kirjoitti:
Eli mä en saanu joskus tolla aineella mitään aikaiseksi ja kävin päivystävällä avauttamassa korvani. Kumpa olisin vaan sillon mennyt myös lääkärille, niin nyt ei olisi helmiäiskasvain pitkälle edennyt! Mutta, helppo olla jälkiviisas.
Ja jos saat tolla aukeemaan, niin hyvä juttu!???
- eli helmiäiskasvain
kasvain on? kirjoitti:
???
Ota googlella hakusana helmiäiskasvain. Itsekkään en ollut ikinä kuullut moisesta ja sattumalta sitten löytyi kun menin korvaa näyttämään. Mulla oireena oli sellainen outo tunne korvassa, ihan ku siellä olis vettä ja ihan ku olis lukossa, mut ei kuitenkaan. Vaikea selittää, mut tunsin et jotain vialla. Tähän juttuun ei auta muu kuin leikkaus.
Niin, ja kuulo on heikentynyt paljon. Hoitamattomana tämä saattaa johtaa kuuroutumiseen ja vaikka mihin.
Ei sinulla tätä samaa välttämättä ole, mutta mikäli ollut jo lapsena korvien kanssa ongelmia, niin tämäkin on mahdollista. Siksi suosittelen korvan näyttämistä jollekkin. ( Itse kun on niin vaikee sinne kurkata... )
Muuten, auttoiko Removax? - alkup.
eli helmiäiskasvain kirjoitti:
Ota googlella hakusana helmiäiskasvain. Itsekkään en ollut ikinä kuullut moisesta ja sattumalta sitten löytyi kun menin korvaa näyttämään. Mulla oireena oli sellainen outo tunne korvassa, ihan ku siellä olis vettä ja ihan ku olis lukossa, mut ei kuitenkaan. Vaikea selittää, mut tunsin et jotain vialla. Tähän juttuun ei auta muu kuin leikkaus.
Niin, ja kuulo on heikentynyt paljon. Hoitamattomana tämä saattaa johtaa kuuroutumiseen ja vaikka mihin.
Ei sinulla tätä samaa välttämättä ole, mutta mikäli ollut jo lapsena korvien kanssa ongelmia, niin tämäkin on mahdollista. Siksi suosittelen korvan näyttämistä jollekkin. ( Itse kun on niin vaikee sinne kurkata... )
Muuten, auttoiko Removax?Ei tullut mitään huuhdeltaessa pois. Koitan vielä kerran.
- helpotti
alkup. kirjoitti:
Ei tullut mitään huuhdeltaessa pois. Koitan vielä kerran.
Niin, auttoiko toinen yritys? Jos ei, niin mene nyt ihmeessä sinne sairaanhoitajalle! Turha sitä on kärsiä kun kerran apua saatavilla.
- helpottanut?
helpotti kirjoitti:
Niin, auttoiko toinen yritys? Jos ei, niin mene nyt ihmeessä sinne sairaanhoitajalle! Turha sitä on kärsiä kun kerran apua saatavilla.
Et siis vastannut miten kävi....En minä ainakaan ilkeyttäni yrittänyt jotain neuvoo antaa (eikö sitä täältä haeta?) Itsellä korva koko ajan niinkuin lukossa, mut ei kuitenkaan, omituinen on, mut mulla jo diagnoosi. Kerro nyt kuitenkin et saiko auki vai no?
- Kuulopuolinen
Remo on ihan syvältä.
Mene hoitsulle: Se laittaa isoon ruuttaan haaleata vettä ja ruiskuttaa sen korvaasi niin, ettet huomaa mitään muuta kuin kutinaa ja kohinaa.
Pitelet itse kaarimaljaa korvasi alla ja vesi valuu siihen. Kun toimenpide on tehty, kohina loppunut, kuulet ja on kivaa, paitsi että sotku kaarimaljassa paljastaa sonnan määrän, mikä korvasi on tukkinut.
Mullakin on taas kerran korva tukossa ja pitäisi ehtiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637