elikkä mulla naamassa mustapäitä paljon.Ja selässä/rinnassa näppyjä. Muskaltaisinko hakee roa-kuurin. Räjähtääkö naama täyteen isoja näppyjä, vaikka niitä ei ole ollu aikaisemmin?
Tietoa haluava
1
212
Vastaukset
- Masentaa :(
..Omasta mielestäni kyseinen kuuri kannataa hakea aina, jos muut menetelmät eivät ole apua tuoneet ja näpyt vaivaavat sinua.
Itselläni on aina ollut vain pieniä näppyjä, mutta pari päivää roakuurin aloittamisen jälkeen sain kaulaani todella isoja paukamia(jotka onneksi "kuihtuivat" seuraavana päivänä). Lisäksi tänä aamuna huomasin kaulassani ihonalaisia finnejä - aika suuriakin vielä. Näitä ei siis koskaan aikaisemmin ole esiintynyt.
Hieman tietty pelottaa, kun isoja finnejä pukkaa mutta sehän on tämän kuurin tarkoitus - työntää kaikki moska ulos. Jos vaikka työntäisi kaiken näin alussa pois, niin ei tarvisi myöhemmin kärsiä pahenemisvaiheesta.
Eli vaikka sinulla nyt olisi näppyjä vain selässä ja rinnassa, niitä saattaa ilmestyä myös muualle kehoon, myös kasvoihin. Kukaan ei voi täysin 100% sanoa miten käy sinun kohdallasi, sillä roa vaikuttaa kaikilla eritavalla. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701519
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361146- 49982
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html184852- 39769
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530615- 56602
- 117595
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp74546