Huomenta!
En törmännyt täällä palstalla tähän aiheeseen joten kysäsempä itse jos sais hiukan apua :)
Elikkäs, olen hakeutumassa aikuiskoulutukseen, ja ongelmaa tuottaa kohta "koulutukseen hakeutumisen perustelut/muut erityissyyt, joihin haluat vedota". Mulla on tällä hetkellä kohdassa vain että koulutus kiinnostaa todella paljon :)
Olisin erittäin kiitollinen jos voisitte hiukan kertoa että mitä te ootte tuommosiin kohtiin kirjoittanut (varmasti on yksilöllistä mutta tahdon vaan hiukan esimerkkejä jos sitten omat aivot rupiaisi raksuttamaan:)
Hakeutumisen perustelut..
3
387
Vastaukset
- perusteluita
Oletko hakeutumassa työvoimapoliittiseen aikuiskoulutukseen? Tällöin kannattaa vedota perusteluissa vaikeaan työllistymiseen ja koulutuksen välttämättömyyttä uudelleensijoittumseen työmarkkinoille.Varmasti kannattaisi kertoa myös hieman omasta soveltuvuudestaan koulutusalalle.
- Hakija....
Se ois helpompaa jos ois työkkärin kautta mutta valitettavasti ei oo :)
On kyllä tosi hankala keksiä mitä laittaa.. koko aamun pyöriny tuo lappu tuossa silmissä!
- niin niin
mieti miksi kyseinen koulutus kiinnostaa,onko omassa elämässä sellasia pointteja, jotka vaikuttaneet alan valintaan yms.ja jos omaat sellaisia kykyjä mitkä ovat eduksi kyseisessä ammatissa(riippuu tietystä alasta minne aiot)
Tsemppiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770