En tiedä minne palstalle tämä ilmoitus kuuluisi laittaa, mutta haluan mielipiteitä tähän asiaan. Olen nytten seurustellut poikaystäväni kanssa 3kk. Kun tapasimme, olin iki onnellinen ja olin aivan varma, että hän on elämäni mies. Mikään ei ole muuttunut suhteessa, paitsi minä. Minua ei enään haluta, jopa yököttää suudella miestäni, saatika harrastaa seksiä hänen kanssaan. Toisinaan sitten taas haluaisin olla hänen kanssaan, mutta hän on jotenkin liian kiinni minussa ja se ahdistaa minua. Olen koittanut jutella hänen kanssan, mutta hän vaan loukkaantuu asiasta, eikä oikein ymmärrä mikä minua vaivaa. Mutta miten hän voisi ymmärtää, kun en itsekkään ymmärrä. Rakakstan kyllä miestäni ja voisin kuvitella, että hän olisi tulevieni lasten isä, mutta silti kaipaan enemmän aikaa itselleni. Vaikka nytten kesän aikanakaan emme ole kauheasti nähnyt, muuta kun viikonloppuisin, koska olemme kesän eri paikkakunnilla töissä. Auttakaa minua, ja kertokaa mitä tehdä? Onko muilla ihmisillä samanlaisia kokemuksia? Onko tämä jokin ohimenevä vaihe, vai? Kiitos jo etukäteen...
Oon ihan pihalla....
hiihhh
1
1013
Vastaukset
- mies on väärä
Laita kiertoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760