Miten TomTom One Scandinaviassa saa ajon aikan vain aktiivisen kartan näkymään. En tarvitse reittiohjeita/reittisuunnitelmia, haluan vain, että kartta näkyy näytössä. Asensin kameratolpat ja haluaisin vain, että laite hälyttää niistä, itse tiedän kyllä minne olen menossa, joten reittiä laitteen ei tarvitse näyttää.
Saako näkymän jotenkin sellaiseksi, että laite näyttää vain aktiivisen kartan, eikä reittiä tarvitse laittaa?
TomTom One karttanäkymä
8
1759
Vastaukset
- navigg
jos nyt ymmärsin oikein , niin jätät vain reittisuunnitelman tekemättä, siinähän se kartta pyörii
- TumTum.......
Mikä sinua estää painamasta riittävän monta kertaa takaisin nappia ja palaamasta siihen karttatilaan?
Jos et saa poistettua ajo-ohjetta sen vuoksi ettet löydä valikosta oikeaa kohtaa niin etsi ensimmäisenä 'enemmän vaihtoehtoja' kohta ja napauta sitä. Sitten löytyy valikoista 'tyhjennä reitti'. Tämän jälkeen voit käyttää karttatilaa ilman opastusta - ihmeellistä mitä löytää kun lukee ohjekirjaa :) - ...tulikin
...ohjetta että jätät vain reittisuunnitelman tekemättä.
Jos haluat tavallisen kaksiulotteisen kartan, niin menet päävalikosta "Muuta määrityksiä" -> "3D-näyttö pois", niin saat "tavallisen" karttanäytön.
Sitten kun haluat 3D-näkymän, niin samat valinnat (nyt vain "3D-näyttö päälle"). - 3.0
näkymässä on kyllä turha odottaa että kamera tolpat hälyttää, sillä sitä se ei tee. Toki saat tolpat näkyviin Poi asetuksista niin kuin muutkin poi.t
- Hälyyttää
Jos tekee reitin lähtö ja määränpää samaksi (ilmoittaa että reitti ei mahdollinen, mutta älä välitä siitä)
ja sitten menee valikkoon jossa valitaan Nopeusvalvontakameran ääni ja hälyytys kohtaan annat matkan hälyytykselle.
Sitten EI laiteta rastia( HÄLYYTÄ VAIN REITILLÄ ) vaan jätetään se tyhjäksi niin hälyyttää silloin ilman reitinkin tekoa.
Toimii ainakin mulla ja hälyyttää.. - madfaf
Hälyyttää kirjoitti:
Jos tekee reitin lähtö ja määränpää samaksi (ilmoittaa että reitti ei mahdollinen, mutta älä välitä siitä)
ja sitten menee valikkoon jossa valitaan Nopeusvalvontakameran ääni ja hälyytys kohtaan annat matkan hälyytykselle.
Sitten EI laiteta rastia( HÄLYYTÄ VAIN REITILLÄ ) vaan jätetään se tyhjäksi niin hälyyttää silloin ilman reitinkin tekoa.
Toimii ainakin mulla ja hälyyttää..se pitäisi toimia tuolla pelkällä rastin pois jättämisellä
- ...laittaa
Hälyyttää kirjoitti:
Jos tekee reitin lähtö ja määränpää samaksi (ilmoittaa että reitti ei mahdollinen, mutta älä välitä siitä)
ja sitten menee valikkoon jossa valitaan Nopeusvalvontakameran ääni ja hälyytys kohtaan annat matkan hälyytykselle.
Sitten EI laiteta rastia( HÄLYYTÄ VAIN REITILLÄ ) vaan jätetään se tyhjäksi niin hälyyttää silloin ilman reitinkin tekoa.
Toimii ainakin mulla ja hälyyttää.....reittiäkään.
Teet seuraavasti:
1) päävalikosta "Muuta määrityksiä"
2) valitse "Ylläpidä KP:t"
3) valitse "Varoita kun KP lähellä"
4) valitse oikea KP-luokka (millä nimellä se sinulla onkaan navigaattorissa, Kameratolpat tms.)
5) Tulee kysymys "Varoita kun lähempänä kuin". Anna sopiva etäisyys, esim. 400 metriä
6) Valitse varoitusääni
7) Tulee kysymys "Varoita vain jos KP on reitillä". Jos laitat kohtaan rastin, niin navigaattori varoittaa vain jos kameratolppa on ennalta asetetulla reitillä. Jos et laita rastia navigaattori varoittaa kun tolppa vain on lähistöllä.
8) Paina valmis.
Tuli vähän pitkä selostus, mutta kun tuon tekee, niin ei ole vaikeaa... - 3.0
...laittaa kirjoitti:
...reittiäkään.
Teet seuraavasti:
1) päävalikosta "Muuta määrityksiä"
2) valitse "Ylläpidä KP:t"
3) valitse "Varoita kun KP lähellä"
4) valitse oikea KP-luokka (millä nimellä se sinulla onkaan navigaattorissa, Kameratolpat tms.)
5) Tulee kysymys "Varoita kun lähempänä kuin". Anna sopiva etäisyys, esim. 400 metriä
6) Valitse varoitusääni
7) Tulee kysymys "Varoita vain jos KP on reitillä". Jos laitat kohtaan rastin, niin navigaattori varoittaa vain jos kameratolppa on ennalta asetetulla reitillä. Jos et laita rastia navigaattori varoittaa kun tolppa vain on lähistöllä.
8) Paina valmis.
Tuli vähän pitkä selostus, mutta kun tuon tekee, niin ei ole vaikeaa...uutta! :) kiitos vinkistä ja ohjeesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701519
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361146- 49982
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html184852- 39769
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530615- 56602
- 117595
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp74546