TomTom One karttanäkymä

Mäh

Miten TomTom One Scandinaviassa saa ajon aikan vain aktiivisen kartan näkymään. En tarvitse reittiohjeita/reittisuunnitelmia, haluan vain, että kartta näkyy näytössä. Asensin kameratolpat ja haluaisin vain, että laite hälyttää niistä, itse tiedän kyllä minne olen menossa, joten reittiä laitteen ei tarvitse näyttää.

Saako näkymän jotenkin sellaiseksi, että laite näyttää vain aktiivisen kartan, eikä reittiä tarvitse laittaa?

8

1759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • navigg

      jos nyt ymmärsin oikein , niin jätät vain reittisuunnitelman tekemättä, siinähän se kartta pyörii

    • TumTum.......

      Mikä sinua estää painamasta riittävän monta kertaa takaisin nappia ja palaamasta siihen karttatilaan?

      Jos et saa poistettua ajo-ohjetta sen vuoksi ettet löydä valikosta oikeaa kohtaa niin etsi ensimmäisenä 'enemmän vaihtoehtoja' kohta ja napauta sitä. Sitten löytyy valikoista 'tyhjennä reitti'. Tämän jälkeen voit käyttää karttatilaa ilman opastusta - ihmeellistä mitä löytää kun lukee ohjekirjaa :)

    • ...tulikin

      ...ohjetta että jätät vain reittisuunnitelman tekemättä.

      Jos haluat tavallisen kaksiulotteisen kartan, niin menet päävalikosta "Muuta määrityksiä" -> "3D-näyttö pois", niin saat "tavallisen" karttanäytön.

      Sitten kun haluat 3D-näkymän, niin samat valinnat (nyt vain "3D-näyttö päälle").

    • 3.0

      näkymässä on kyllä turha odottaa että kamera tolpat hälyttää, sillä sitä se ei tee. Toki saat tolpat näkyviin Poi asetuksista niin kuin muutkin poi.t

      • Hälyyttää

        Jos tekee reitin lähtö ja määränpää samaksi (ilmoittaa että reitti ei mahdollinen, mutta älä välitä siitä)
        ja sitten menee valikkoon jossa valitaan Nopeusvalvontakameran ääni ja hälyytys kohtaan annat matkan hälyytykselle.
        Sitten EI laiteta rastia( HÄLYYTÄ VAIN REITILLÄ ) vaan jätetään se tyhjäksi niin hälyyttää silloin ilman reitinkin tekoa.
        Toimii ainakin mulla ja hälyyttää..


      • madfaf
        Hälyyttää kirjoitti:

        Jos tekee reitin lähtö ja määränpää samaksi (ilmoittaa että reitti ei mahdollinen, mutta älä välitä siitä)
        ja sitten menee valikkoon jossa valitaan Nopeusvalvontakameran ääni ja hälyytys kohtaan annat matkan hälyytykselle.
        Sitten EI laiteta rastia( HÄLYYTÄ VAIN REITILLÄ ) vaan jätetään se tyhjäksi niin hälyyttää silloin ilman reitinkin tekoa.
        Toimii ainakin mulla ja hälyyttää..

        se pitäisi toimia tuolla pelkällä rastin pois jättämisellä


      • ...laittaa
        Hälyyttää kirjoitti:

        Jos tekee reitin lähtö ja määränpää samaksi (ilmoittaa että reitti ei mahdollinen, mutta älä välitä siitä)
        ja sitten menee valikkoon jossa valitaan Nopeusvalvontakameran ääni ja hälyytys kohtaan annat matkan hälyytykselle.
        Sitten EI laiteta rastia( HÄLYYTÄ VAIN REITILLÄ ) vaan jätetään se tyhjäksi niin hälyyttää silloin ilman reitinkin tekoa.
        Toimii ainakin mulla ja hälyyttää..

        ...reittiäkään.

        Teet seuraavasti:
        1) päävalikosta "Muuta määrityksiä"
        2) valitse "Ylläpidä KP:t"
        3) valitse "Varoita kun KP lähellä"
        4) valitse oikea KP-luokka (millä nimellä se sinulla onkaan navigaattorissa, Kameratolpat tms.)
        5) Tulee kysymys "Varoita kun lähempänä kuin". Anna sopiva etäisyys, esim. 400 metriä
        6) Valitse varoitusääni
        7) Tulee kysymys "Varoita vain jos KP on reitillä". Jos laitat kohtaan rastin, niin navigaattori varoittaa vain jos kameratolppa on ennalta asetetulla reitillä. Jos et laita rastia navigaattori varoittaa kun tolppa vain on lähistöllä.
        8) Paina valmis.

        Tuli vähän pitkä selostus, mutta kun tuon tekee, niin ei ole vaikeaa...


      • 3.0
        ...laittaa kirjoitti:

        ...reittiäkään.

        Teet seuraavasti:
        1) päävalikosta "Muuta määrityksiä"
        2) valitse "Ylläpidä KP:t"
        3) valitse "Varoita kun KP lähellä"
        4) valitse oikea KP-luokka (millä nimellä se sinulla onkaan navigaattorissa, Kameratolpat tms.)
        5) Tulee kysymys "Varoita kun lähempänä kuin". Anna sopiva etäisyys, esim. 400 metriä
        6) Valitse varoitusääni
        7) Tulee kysymys "Varoita vain jos KP on reitillä". Jos laitat kohtaan rastin, niin navigaattori varoittaa vain jos kameratolppa on ennalta asetetulla reitillä. Jos et laita rastia navigaattori varoittaa kun tolppa vain on lähistöllä.
        8) Paina valmis.

        Tuli vähän pitkä selostus, mutta kun tuon tekee, niin ei ole vaikeaa...

        uutta! :) kiitos vinkistä ja ohjeesta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1519
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1146
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      982
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      184
      852
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    8. 56
      602
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      117
      595
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe