minulla on telewellin modeemi ja DNA:n kaapeli liittymä. ongelmana on että DHCP-palvelin hukkuu aina välillä ja saan jatkuvasti buuttailla laitteita jotta saan sen oikean jälleen takaisin. mistä tämä johtuu?
192.168.0.254
3
1802
Vastaukset
- sonera UP
operaattori hukkaa kelvollisen DHCP-palvelin osoitteen ja ainut keino on vaihtaa operaattoriin joka ei hukkaa yhtään mitään eli vaihda soneraan ja äkkiä niin saat toimivan laajakaista kaapelin.
- veikkaus
operaattorin vaihto ei auta yhtään vaan vika on silloin selvästi antenni pistokkeessa tai johdossa. oli operaattori DNA, sonera tai vaikka elisa niin samallatavalla kävisi.
- luigi
veikkaus kirjoitti:
operaattorin vaihto ei auta yhtään vaan vika on silloin selvästi antenni pistokkeessa tai johdossa. oli operaattori DNA, sonera tai vaikka elisa niin samallatavalla kävisi.
hankkimaa mobile virus-skannerin f.securen netti sivuilta ja latamaan sen suoraan antennikaapeleihin, tämä estää virusten tulon antenni singnaalin välityksellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899