missä ois pelejä tai jotain softaus tapahtumia minne päsee vakio virityksessä olevalla aseella ja normaalilla maastopuvulla.
maksaako ne pelit jotain tai onko niissä bio-kuula pakko?
tarviiko tiimiä?
kiitos!
missä ois pelejä??
6
342
Vastaukset
No misstäs päin suomea niitä peljä sä etit?
- softaaja pike
hämeenlinnan ja lahden seudulta.
kerro niistä muista jutuista!!
- tuntematon softaaja
Ainaki kivikossa ois hyvä airsoft paikka, ei iso mutta yli 10 pressuseinä mökkiä ja yleensä viikonloppusin Lauantai-Sunnuntai paljon porukkaa.. Pelaamine maksaa 5e päivält.. Osottee löytää nemesikse foorumeilta.
- softaaja pike
kerrotko vähän tarkemmin...
missä sijaitsee?
mitä lähellä?
paikkakunta? softaaja pike kirjoitti:
kerrotko vähän tarkemmin...
missä sijaitsee?
mitä lähellä?
paikkakunta?No itse pelaan hämeenlinnasssa ja meidän pelehin olet ihan tervettullut, eikä täällä ole mittän bio-kuulapakkoa. Hämeenlinnasssa on yksi virallinen pelipaikka miklä sijaitasee osoiteessa: Hiihtomaa
Hirvilammentie 32 hämeenlinna. Itse pelaan myös hieman epävirallisimilla paikoilla jonne olet myös tervettullut.
Pelejä tuolla hiihtomaassa on ainakin launtaisin 12.00 eteenpäin (siis viikokonloppupelejä jos etsit)
skenuja taas täälläpäin järjestää kotiniemenvaltio.- softaaja pike
yber_softaaja kirjoitti:
No itse pelaan hämeenlinnasssa ja meidän pelehin olet ihan tervettullut, eikä täällä ole mittän bio-kuulapakkoa. Hämeenlinnasssa on yksi virallinen pelipaikka miklä sijaitasee osoiteessa: Hiihtomaa
Hirvilammentie 32 hämeenlinna. Itse pelaan myös hieman epävirallisimilla paikoilla jonne olet myös tervettullut.
Pelejä tuolla hiihtomaassa on ainakin launtaisin 12.00 eteenpäin (siis viikokonloppupelejä jos etsit)
skenuja taas täälläpäin järjestää kotiniemenvaltio.Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411940Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788