miten

ihmeessä

mun pitääkään käyttäytyä, kun toinen on niin ihana ja hymyilee ja katsoo silmiin ja juttelee mukavia kun kohdataan...? ja sitten jos yritän jotain esim. ehdottaa vaikka tapaamista (se vaatii näin aralta/ujolta viikkojen valmistautumista, että uskaltaa ääneen kysyä) niin ei onnistu,,kahvilla ollaan käyty.. tiedän kyllä hänen olevan naimisissa, mutta miks sitten pitää tämmöistä peliä minun kanssa???? kyllä mä sen tiedän, että olen ihastunut häneen, mutta onko tää vain kiusaamista häneltä ja sitten on taas mukava mennä puolison viereen kotisohvaan..oon joo yrittänyt unohtaa koko tyypin.. vielä en ole onnistunut..

4

1551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskeneräinen

- Voisiko yksi vaihtoehto olla, ettei hän ole tehnyt ratkaisua oman elämänsä suhteen vielä tai ei pysty siihen, mutta haluaisi pitää silti yhteyden sinuun...

• ystävällinen..

ettet ole omassa mielessäsi tulkinnut jotakin väärin...?

• "pelannut"

liian ystävällisesti ja sillä on vähän propleema...

• olenkin

mutta kukapa voisi välttää ihastumista, kun joutuu tuollaisen kohteeksi...ja vähän kyllä tuntuu siltä, että tällä hetkellä hän kyllä "karttelee". Pitäisiköhän seuraavalla kerralla vaan sanoa jotain, esim. "älä suotta säiky, ollaan vaan kavereita.."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6345
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      943
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      816
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      779
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      763
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe