heippa! Eli viikkoja pian 11 ja pahoinvointi vain jatkuu ei tosin niin pahana kun ennen,oksentelukin on vähentynyt. viikot 7,8 ja 9 olivat niin järkyttäviä että luulin jo kuolevani.en pystynyt tekemään mitään.makasin vain sängyssä,oksetti,maha sattui,voin todella huonosti. en olisi ikinä uskonut raskauspahoinvoinnin olevan niin kauheeta kun se oli.Siinä se minun kesälomani meni,sängyssä maatessa 3vk ja mies paapoo,käy kaupassa hakemassa mitä milloinkin halusin (ihme ruokahaluja tullut) ja tuo vielä aamupalat ynmt sänkyyn. nyt jo vähän helpottaa. huomenna eka ultra,ihanaa! mites muitten pahoinvoinnit?millä viikoilla pahimmat olot?
pahoinvointi
5
441
Vastaukset
- ---
Mulla loppu pahoinvoinnit 12rvk;lla... Sitä ennen oksentelua ja semmosta... Mut tollon mulla ei vielä kyllä mikkää ruokahimot ollu... laihuin melko paljo ku mikää ei maistunu... vitamiinit pakolla vaavin takia...
- varmaan tos
6-10viikon paikkeilla pahin olo,sit tasaantu ja näin loppukohden (31)alko taas pahoinvointi et ei se välttämättä jää tohon alkuun pelkästään.
- mimmu
en varsinaisesti oksentanut montaa kertaa raskauden aikana, nekin kerrat yleensä illalla.
Mutta paha olo oli aivan viimeisille viikoille asti. Kaikki hajut ja tuoksut etoivat, ruoka, tuore leipä, hajuvedet joita normaalisti rakastan, pesu ja puhdistusaineet, KAIKKI!!!
Voi sanoa, että yrjötti 8kk putkeen :) - 32+0
Mulla oli oksentelua viikot 6-16, muutamaksi kuukaudeksi helpotti ja taas on alkanut uudestaan. Alussa oli pelkkää oksentelua mutta nyt vaihtunut lähinnä närästykseen.
- kamalaa
täälläkin. Nyt raskausviikkoja 10 1 ja paha olo sen kun jatkuu... Oksentelua on jatkunut viikolta 6 lähtien, eikä loppua tunnu näkyvän.
Olin tossa taannoin toista viikkoa sairaalassa tiputuksessa kun keho kuivui niin pahasti. Nyt oon taas kotona ja yritän väkisin saada edes nesteitä pysymään sisällä etten joudu takaisin sairaalaan.
Eniten mua oksettaa pesuaineiden ja kahvin haju. Ja sitten tosi kumma juttu, mutta meidän kangassohvan haju oksettaa ihan järkyttävästi. Pelkkä ajatuskin näistä... yäk...
Toivottavasti tää pian loppuu. Tsemppiä vaan kaikille pahoinvoiville odottajille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1773007SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän631902Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1031868Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3031849Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --221672Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291459Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291362Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1181253Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411122RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041062