kissan lopetus

????

kissalla on siis kummatki jalat murtunu,ne lonkat siis sieltä ylhäältä,mut eläinlääkäri sano et ei pysty laittaa kipsii tai tukea kepeillä ettei se jalka pääsis liikku..sano et ainoo vaihtoehto leikkaus mikä maksaa 500e tai lopetus..siis kyllä kai prkl murtumat pystyy hoitaa helposti?

6

715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auchousi

no hei.. se helpoin on tehdä leikkaus että saa kissalta LONKAT paranemaan... Kyllä eläinlääkäri tietää vaihtoehdot.

Jos oma kissani oisi tuossa tilanteessa, niin kyllä mä laittaisin sen leikkauksen..

• m,.m,.m.m.

kyllä minäkin tekisin niin jos oisi rahaa mutta olen opiskelia..harmittaa vaan..tulee niin ikävä ku on se ollu jo 2 vuotta mulla ja se on niin kiintyny muhun...eikö ne sit ite parane..kai luonto kisat parantaa

• m,.m,.m.m. kirjoitti:

kyllä minäkin tekisin niin jos oisi rahaa mutta olen opiskelia..harmittaa vaan..tulee niin ikävä ku on se ollu jo 2 vuotta mulla ja se on niin kiintyny muhun...eikö ne sit ite parane..kai luonto kisat parantaa

..Jos sen vain antaa olla ''luonto parantaa'' tyyliin. Luonnossa kissa kuolisi niitten lonkkiensa takia.
        Älä laita kissaa kärsimään murtuneilla lonkilla. Kissahan siitä kärsii.

Pakko tuo oli sanoa. Itse itkisin itseni turvoksiin jos kissoilleni tulsii tuo tilanne, koska en omista niin paljoa rahaa että voisin maksaa mitenkään leikkauksen itsekkään.

• VVM

Mun kissalla murtu vasen reisiluu viikko sitten. Ainoot vaihtoehdot oli just leikkaus (500€) tai lopetus. Päädyin monen itkun kautta lopetukseen, koska rakas kissani oli jo 17 vuotta. Olisin halunnut olla itsekäs ja leikata kissan, mutta halusin että se ei kärsi. Olisi joutunut olemaan 2kk kipsissä.. Tämä aamu oli jo hiukan helpompi..

• .......

ei ihmiselläkään pysty laittamaan kipsiä jos esim murtuma on ihan ylhäällä olkavarressa, leikkauksessa murtuma naulataan joka pitää murtuman paikoillaan kunnes alkaa luutua.

• Annarkisti

Onko varmuutta että kissa elää normaalisti sen jälkeen...ei.ja vielä kun on molemmat lonkat niin joutuu vielä opettelemaan uudestaan kävelemään niitten kanssa ja kuntouttamaan lihaksia.ei ole varma että kissa on entisensä sen jälkeen.toki on ymmärrettävää että tuntuu pahalta metodi että rahat tai henki, mutta kumman sinä valitset on sinun päätös ja kenelläkään ei ole siihen arvostelemisen varaa.Voimia :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe