kissalla on siis kummatki jalat murtunu,ne lonkat siis sieltä ylhäältä,mut eläinlääkäri sano et ei pysty laittaa kipsii tai tukea kepeillä ettei se jalka pääsis liikku..sano et ainoo vaihtoehto leikkaus mikä maksaa 500e tai lopetus..siis kyllä kai prkl murtumat pystyy hoitaa helposti?
kissan lopetus
6
712
Vastaukset
- auchousi
no hei.. se helpoin on tehdä leikkaus että saa kissalta LONKAT paranemaan... Kyllä eläinlääkäri tietää vaihtoehdot.
Jos oma kissani oisi tuossa tilanteessa, niin kyllä mä laittaisin sen leikkauksen..- m,.m,.m.m.
kyllä minäkin tekisin niin jos oisi rahaa mutta olen opiskelia..harmittaa vaan..tulee niin ikävä ku on se ollu jo 2 vuotta mulla ja se on niin kiintyny muhun...eikö ne sit ite parane..kai luonto kisat parantaa
m,.m,.m.m. kirjoitti:
kyllä minäkin tekisin niin jos oisi rahaa mutta olen opiskelia..harmittaa vaan..tulee niin ikävä ku on se ollu jo 2 vuotta mulla ja se on niin kiintyny muhun...eikö ne sit ite parane..kai luonto kisat parantaa
..Jos sen vain antaa olla ''luonto parantaa'' tyyliin. Luonnossa kissa kuolisi niitten lonkkiensa takia.
Älä laita kissaa kärsimään murtuneilla lonkilla. Kissahan siitä kärsii.
Pakko tuo oli sanoa. Itse itkisin itseni turvoksiin jos kissoilleni tulsii tuo tilanne, koska en omista niin paljoa rahaa että voisin maksaa mitenkään leikkauksen itsekkään.
- VVM
Mun kissalla murtu vasen reisiluu viikko sitten. Ainoot vaihtoehdot oli just leikkaus (500€) tai lopetus. Päädyin monen itkun kautta lopetukseen, koska rakas kissani oli jo 17 vuotta. Olisin halunnut olla itsekäs ja leikata kissan, mutta halusin että se ei kärsi. Olisi joutunut olemaan 2kk kipsissä.. Tämä aamu oli jo hiukan helpompi..
- .......
ei ihmiselläkään pysty laittamaan kipsiä jos esim murtuma on ihan ylhäällä olkavarressa, leikkauksessa murtuma naulataan joka pitää murtuman paikoillaan kunnes alkaa luutua.
- Annarkisti
Onko varmuutta että kissa elää normaalisti sen jälkeen...ei.ja vielä kun on molemmat lonkat niin joutuu vielä opettelemaan uudestaan kävelemään niitten kanssa ja kuntouttamaan lihaksia.ei ole varma että kissa on entisensä sen jälkeen.toki on ymmärrettävää että tuntuu pahalta metodi että rahat tai henki, mutta kumman sinä valitset on sinun päätös ja kenelläkään ei ole siihen arvostelemisen varaa.Voimia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",335231Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1442455- 1482172
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee541957Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171830"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571327Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1761144Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää75995Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.314894Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa175840