Olen käyttänyt HArmonet -nimisiä ehkäisypillereitä noin 7 vuotta. Aina kasvoissa on ollut välillä muutama finni mutta iho on ollut perus hyvä. No, viime vuonna alkoi tulla sellaisia ihon alaisia pauakamia jotka ei välttämättä edes puhjennut, mutta kesti ainakin viikon parantua ja jätti aina arven. Pillerit vaihdettiin kuukausi sitten Yasmine -merkkisiin ja nyt niitä isoja paukuroita ei ole enää tullut mutta muuten finnejä kyllä! Siis mitä ihmettä...?? Pillerit vaihdettiin nimenomaan nitten takia ja nyt niitä tulee vaan lisää vaikkakin pienempinä.. Onko kenellään kokemusta että kauan niitä pitää käyttää että vaikututs alkaa näkyä vai pitsäkö soittaa uus aika ja pyytää vaihtamaan ne johonkin muuhun merkkiin? Olen kuitenkin jo 26-vuotias, että mistään teini-iän hormoniheittelystö tuskin on kysymys.
Huoh..
2
320
Vastaukset
- tile1
kannattaa kokeilla diane nova merkkisiä e-pilereitä. mulla ainakin tepsi hyvin.
- paukamia jalat täynnä
Hei!
Mulla on kuule ihan sama juttu. Ite oon syöny yasmine-pillereitä about 6 vuotta ja viime kesänä mulla alkoi tulla sisäreisiin ja joskus oikeen värkkien sisällekin sellaisia punasia isoja patteja. Joskus ne saa puristettua, mutta yleensä niistä tuli vaan verta. Ja ne jättää kans sellasen sinertävän arven. Kävin ihotautilääkärillä ja se määräs mulle tetralysal-nimisen kuurin, joka kesti 3kk. Ne väheni, mutta ei läheteny kokonaan pois. Lääkäri vaan totesi,(terveyskeskuslääkäri), että se on sellasta. En oo tajunnukkaan, että se vois johtua pillereistä. Se on varmaan aika yksilöllistä, miten kukin reagoi eri pillereihin. OOttele rauhassa, miten tilanne edistyy. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070