Huoh..

%&%&%

Olen käyttänyt HArmonet -nimisiä ehkäisypillereitä noin 7 vuotta. Aina kasvoissa on ollut välillä muutama finni mutta iho on ollut perus hyvä. No, viime vuonna alkoi tulla sellaisia ihon alaisia pauakamia jotka ei välttämättä edes puhjennut, mutta kesti ainakin viikon parantua ja jätti aina arven. Pillerit vaihdettiin kuukausi sitten Yasmine -merkkisiin ja nyt niitä isoja paukuroita ei ole enää tullut mutta muuten finnejä kyllä! Siis mitä ihmettä...?? Pillerit vaihdettiin nimenomaan nitten takia ja nyt niitä tulee vaan lisää vaikkakin pienempinä.. Onko kenellään kokemusta että kauan niitä pitää käyttää että vaikututs alkaa näkyä vai pitsäkö soittaa uus aika ja pyytää vaihtamaan ne johonkin muuhun merkkiin? Olen kuitenkin jo 26-vuotias, että mistään teini-iän hormoniheittelystö tuskin on kysymys.

2

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tile1

kannattaa kokeilla diane nova merkkisiä e-pilereitä. mulla ainakin tepsi hyvin.

• paukamia jalat täynnä

Hei!

Mulla on kuule ihan sama juttu. Ite oon syöny yasmine-pillereitä about 6 vuotta ja viime kesänä mulla alkoi tulla sisäreisiin ja joskus oikeen värkkien sisällekin sellaisia punasia isoja patteja. Joskus ne saa puristettua, mutta yleensä niistä tuli vaan verta. Ja ne jättää kans sellasen sinertävän arven. Kävin ihotautilääkärillä ja se määräs mulle tetralysal-nimisen kuurin, joka kesti 3kk. Ne väheni, mutta ei läheteny kokonaan pois. Lääkäri vaan totesi,(terveyskeskuslääkäri), että se on sellasta. En oo tajunnukkaan, että se vois johtua pillereistä. Se on varmaan aika yksilöllistä, miten kukin reagoi eri pillereihin. OOttele rauhassa, miten tilanne edistyy. Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      374
      6714
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3916
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      34
      1490
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      39
      1265
    5. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      213
      1160
    6. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      98
      1101
    7. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      21
      988
    8. Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä

Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t
      Kevytliikenne
      80
      988
    9. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      56
      976
    10. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56