Talo/asunto-

galluppia..

Tuli vaan mieleen ku eilen tuli jim-tv.ssä siitä Amityvillen murhajutusta dokumenttia..

että moniko vois muuttaa taloon tai asuntoon jos tietää että siellä on joku murhattu tai vaikka että ruumis on mädäntyny siellä monta viikkoo?
Hyijj, jäis kyl meikäläiseltä hankkimatta, vaikka muuten ois kuinka ihana kämppä!!

4

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maksaisin jopa ylihintaa!!

ajatelkaa mikä sijoitus!

jos siellä kummittelisi niin siitähän voisi tehdä oikean turistirysän ja tienata miljoonia!!'

ilmaista rahaa!!!

• Hetale

No, sitten minä tiedänkin juuri sopivan talon sinulle. Minä nimittäin tiedän yhden sellaisen talon, jossa on tapahtunut todella kammottavia asioita. Siinä talossa perheen isä tappoi kaksi lastaan, joskus 40-50-luvulla. En ole kuitenkaan kuullut mitään juttuja, että kyseisessä talossa kummittelisi.

• juurikin...

"vaikka että ruumis on mädäntyny siellä monta viikkoo? "

niin, eihän niitä paikkoja siivota ennen myyntiä ollenkaan...

itse kyl voisin muuttaa sellaiseen taloon jos hinta vaan on kohdillaan, ei tarvitse olla halvempi/kalliimpi jos vaan talo kunnossa. onhan niitä kuollut kerrostaloihinkin ihmisiä ja silti monet kerrostalot täynnä asukkaita.
      tässäkin pari kesää sitten kuoli eräs naapuri seinäntakaa ja heti meni uudelle henkilölle vuokralle. tai no, olihan siinä alle kk väliä kun sai omaiset siirrettyä tavarat pois...

• lörö

Täälläpäin vuosikymmeniä sitten, talon poika tappoi haulikolla perheensä. Nyt juttu kiertää legendana vaikka se on totta. Talossa on kolmannet omistajat, eikä sen arvo ole enää mikään huono.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe