Hei!
Haluaisin tietää, mitkä ovat pääasialliset syyt siihen, että hoiva-alaa opiskelevien miesten opintojen keskeyttämisprosentti on suuri. Nykyaikana hoiva-ala on yhä raskaampaa, ja miehiä ja miehistä näkökulmaa tarvittaisiin alalle runsaasti. Kertokaapa, minkälaisena olette opiskelun kokeneet/koette, missä vaiheessa lopetitte (jos lopetitte) ja miksi? Minkälaisia muutoksia pitäisi olla, jotta voisit ajatella jatkavasi opiskeluja ja tehdä alan töitä?
miksi miehet keskeyttävät...
1
379
Vastaukset
- Med-
ei kannata tuijottaa noita prosentteja... Jos luokalla on 30 oppilasta joista miehiä on seitsemän. Luokalta lopettaa viisi kumpaakin sukupuolta niin naisia on lopettanut noin 22% ja miehiä 71% . Suureltahan tuo vaikuttaa mutta syyt ovat varmasti aivan samat kuin naisillakin.
Itse olen kokenut hoitoalalla opiskelun erittäin kasvattavana, eikä lopettaminen ole käynyt vakavasti mielessä kertaakaan. Muutoksia opiskeluun en juurikaan kaipaa sillä lopettamisen syyt eivät useimmiten ole opiskelussa vaan itse työssä. Suurin osahan lopettaa harkkajaksoilta tai heti niiden jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424