Mikä mua vaivaa..
nyt jo kolmatta päivää pää kipee, varsinkinkin jos kumartuu tai ponnistaa, niin tuntuu että pää halkee. Iltaisin nousee kuume, eilen oli 37,7 ja aivan kaamee olo.
Ihan niinku flunssan oireita, mut ei kuitenkaan kurkku eikä nenä vaivaa. Eli ei ainakaan tunnu että poskionteloissa olis mitään tavaraa.
Kurkussa tuntuu kuitenkin että rauhaset olis hiukan turvoksissa. Viime viikolla oli pari päivää kurkku kipee. Silmät on koko ajan kuumeisen tuntuiset, sellaiset niinkun kuumat. Mut päivällä ei oo kuumetta kuitenkaan.
Mikä pirun antiflunssa tää on? Olo on tosi ankee. Olisko syytä mennä lääkäriin. Kuitenkin tuntuu tyhmältä mennä päänsärkyn ja kuumeen takia..Hö. :(
Flunssa vai
1
602
Vastaukset
- mirdali
poskiontelotulehdus jos on, se jomotus kyllä pahenee kokoajan ja tuntuu painetta poskien kohdalla kumartaessa,ravistelemalla päätä,viimein kävelyki tuntuu poskissa ja niitä jomottaa kaikki ihan pienikin tärinä.
Poskiontelontulehdus tulee useimmiten flunssan jälkitautina, ellet sitten sairasta Astmaa ja tai Allergioita taikka omista poskiontelokystaa, josta seuraa useimmiten tulehdus kierre.
Kun menee ajoissa lääkärille, niin lähtee anbiooteilla mutta joskus joutuvat punkteeraamaan ja se ei ole varmaan kivaa.
jotain flunssaa on kyllä liikkeellä koska mulla on flunssa ja niin on muillaki perheeseen kuuluvilla. ittelläni oireina lihaksien särky, nuhaisuus ja keuhkokipu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38869Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad29607Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26558Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24531
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17493Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16492