Sori kun oon n00b, mutta saakos tohon Freewebsiin, html-modeen siis, liitettyä mitenkään flash-animaatiota?
Flash freewebuun?
viattomuus ja katkeruus
1
427
Vastaukset
- dsadasdasda
jos eivät erikseen ole estäneet flash tiedostojen kansioon asettamista.
yksinkertaisimmillaan tee uusi kansio sinne lykkää simppeli perus indeksi johon panet vaan
ja sitten laitat samaan kansioon periaatteessa ihan minkä vaan kokeeksi ja laitat src tagin tiedostonimen tietysti vastaamaan sitä tiedostoa.
avaat sen sivun sieltä ja jos toimii niin vastaus on kyllä.
PS. freewebs on 11 vuotiaille kakaroille, templatet on runkuille. hanki vanha kunnon TRIPOD, ANGELFIRE tai GEOCITIES ja mene suoraan advanced modeen, nappula. HTML do you speak it motherfu***r?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711