Moi!
Onko kokemuksia vihannes-yrtti-sienikuivureista? Koska yrttien riiputtelu pölyisissä kimpuissa ei enää houkuttele, olen haaveillut sellaisen hankkimisesta, mutta netistä tuntuu ainakin löytyvän niukasti vertailumahdollisuuksia.
Eli: onko joku erityisen tyytyväinen omaan merkkiinsä ja minkä verran sellaisesta kannattaisi maksaa? Jossakin mainoksessa oli tarjoushinta 79e, onkohan tuo mielestänne halpa vai kallis? Olisi kiva jos joku jaksaisi kertoa kokemuksistaan:) Mikään suurtalousvehje ei siis ole kiikarissa.
Vihanneskuivureista?
7
4242
Vastaukset
- härveli
testattu...Lainasin tuttavaltani sellasen pyöreen jossa n 5 kerroksessa kuivatus ritilä. Oli ostan sen Anttilasta jollain 70 kympillä.
Noh, se kesti aika kauan että esim persilja kuivui...joten en sitten sitä kauheesti jaksannu käyttää vaan oon nyt kuivattan yrttei jääkaapin päällä olevassa kaapissa jossa on melkoisen lämmintä, yrtit kuivaa vajaassa viikossa koreissa.
Ehkä ne kuivurit on ihan ok jos kuivaa vaikka sieniä tai omenoita...mut ei niihin paljoo kerralla mahdu.
OOn kuullu että voi kuivattaa myös uunissa miedolla lämmöllä...siihen asiaan sais varmaan vaikka Marttaliiton kotisivuilta ohjeita. - Mellahdus
Hei!
Suosittelen vihanneskuivurin hankkimista. Itselläni sellainen on ollut jo 17-vuotta ja se on todella kätevä. Sillä kuivaan sienet, vihannekset ja erilaiset maustekasvit. Säilyvyys on loistava ja vie vähän tilaa kun laittaa siististi lasipurkkeihin ja tietysti nimet päälle. Käytän sitä tähän vuodenaikaan joka päivä. Se on erittäin helppohoitoinen ja huollatan sen sitten talvella kun kuivaamiset on loppu. Lykkyä, kyllä kannattaa!- pikku-puutarhuri
Motonet näytti myyvän myös jotain 5 tason kuivuria.. Näin olin katsovani lauantaina.. Hinta taisi olla muistini mukaan 39.90 mutta toki kannattaa tarkistaa asia. Vaikka motonettiin soittamalla.. Tai käymällä jos sinne on muuta asiaa.
- ikityytyväinen
Olen ostanut noin 10v sitten Orakkaan kuivurin, siinä on tehokasta vempainta ainakin kahdelle sukupolvelle. kallis mutta hyvä. ongelma oli ainoastaan liian luhyt sähköjohto, pyynnöstä laittavat pitemmän tarvittaessa.Pienet määrät kuivaan keittiön kylmälaitteiden yläpuolelle jäävässä tilassa. Jopa sienet kuivuu siellä.
Marlemi Oy
Orakas tuotteet Oy
Taurintie 113, 54710 Lemi
[email protected]
0400 - 272 128 - näky olevan
nordicn kuivuri jossain hinta alle 40 €.
- kuivatus
Oletteko kokeilleet kuivata täydellä teholla mikrossa. Itse olen kokeillut sekä persiljaa, tilliä ja porkkanaraatetta. Se kyllä onnistuu, mutta en tiedä, miten ne säilyy, kuivatin nimittän vasta viime viikolla. Telkussa oli juttu Kuningaskuluttajassa, että voi mikrossa kuivata, mutta sitten siitä piti tulla vielä lisätietoa, jota edelleen odottelen.
- kuivattelija
Mä juuri kuivattelen omenoita omaa kertaa omalla Evermat-kuivurilla. Viime syksyny lainasin iskän kuivuria. Se oli joku toinen merkki eikä siinä ollut lämpötilasäädintä. Jouluksi toivoin omaa ja iskä oli ostanut tuon Evermatin kun on kuulemma hyvä olla lämpötilasäädin. Itse en siitä tiedä kun en ole vielä kovin paljon tätä kuivattelua harrastanut. Ja harmittaa, että tämän syksyn omenasato jäi ihan olemattomaksi ja joutui torilta ostamaan vähän omenoita, että saa lastuja naposteltavaksi. Mutta suosittelen kyllä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491578Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 271112
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881074- 89986
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee188924Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98863Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20861- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70799