Kuinka kauan teillä on mennyt, että sakot ovat tulleet kameran välähdyksestä?
Kamera taisi napata kuvan juhannuksena, eikä mitään ole vielä kuulunut. Voinko kohta huokaista helpotuksesta?
En ole edes täysin vakuuttunut, ottiko kamera todella kuvan, koska mitään kunnon salamavaloa ei tullut. Kameran reikä vain meni valkoiseksi. Myös kanssamatkustaja kuitenkin huomasi tämän.
Sakot peltipoliisilta?
9
1665
Vastaukset
- M23HVK
Pari viikkoo taisi mennä.
- aloittaja
Oliko toi parissa viikossa saatu sakko tavallisesta kiinteästä kamerasta vai jostain liikkuvasta kamera-autosta tms?
- M23HVK
aloittaja kirjoitti:
Oliko toi parissa viikossa saatu sakko tavallisesta kiinteästä kamerasta vai jostain liikkuvasta kamera-autosta tms?
Ihan paikallaan pysyvästä pöntöstä. Kyllä se salama pitäisi näkyä aika selkeästi. Itselläni pöntön takaa paistoi aurinko ja katsoin vielä snadisti kamerasta pois päin ja silti kamera välähti aivan selkeästi..
et sä mitään sakkoa saa! :) - nähnyt
M23HVK kirjoitti:
Ihan paikallaan pysyvästä pöntöstä. Kyllä se salama pitäisi näkyä aika selkeästi. Itselläni pöntön takaa paistoi aurinko ja katsoin vielä snadisti kamerasta pois päin ja silti kamera välähti aivan selkeästi..
et sä mitään sakkoa saa! :)jkl-tampere välillä ysitiellä olisko kameroita joissa ei välähdä salama niin selkeästi..
Ajelin 100km/h 80km alueella kameraan ja alempi "reikä" kävi valkoisena..
Jotain siellä pöntön sisällä tapahtui, tiedä sitten mitä 8) - aloittaja
nähnyt kirjoitti:
jkl-tampere välillä ysitiellä olisko kameroita joissa ei välähdä salama niin selkeästi..
Ajelin 100km/h 80km alueella kameraan ja alempi "reikä" kävi valkoisena..
Jotain siellä pöntön sisällä tapahtui, tiedä sitten mitä 8)Juuri tuolla tiellähän sitä tuli juhannuksena ajeltua! Siinä vuorotteli 80/100 rajoitukset, ja tietysti kävi niin, että yöllä väsyneenä missasin sen rajoituksen vaihtumisen 80:een.
Koska sulle kävi toi tapaus? ei oo ilmeisesti vielä kuulunut mitään.. - nähnyt
aloittaja kirjoitti:
Juuri tuolla tiellähän sitä tuli juhannuksena ajeltua! Siinä vuorotteli 80/100 rajoitukset, ja tietysti kävi niin, että yöllä väsyneenä missasin sen rajoituksen vaihtumisen 80:een.
Koska sulle kävi toi tapaus? ei oo ilmeisesti vielä kuulunut mitään..ajelin n. 1,5vkoa juhannuksen jälkeen. Kerkesin jo huokaista, etten saakaan sakkoja kun niitä ei ole vielä kuulunut.. Kamera oli kuitenkin viikkoa tän mun tapauksen jlk vaihtanut paikkaa tuosta tolpasta.
ei ole tosiaan vielä sakkoja kuulunut.. Vänkäri ei huomannut mitään mutta itse huomasin selkeän sellaisen kummallisen välähdyksen siinä alemmassa valossa, kävi jotenkin valkoisena tjtn..
t. toinen naispuolinen "rallikuski" :O) - aloittaja
nähnyt kirjoitti:
ajelin n. 1,5vkoa juhannuksen jälkeen. Kerkesin jo huokaista, etten saakaan sakkoja kun niitä ei ole vielä kuulunut.. Kamera oli kuitenkin viikkoa tän mun tapauksen jlk vaihtanut paikkaa tuosta tolpasta.
ei ole tosiaan vielä sakkoja kuulunut.. Vänkäri ei huomannut mitään mutta itse huomasin selkeän sellaisen kummallisen välähdyksen siinä alemmassa valossa, kävi jotenkin valkoisena tjtn..
t. toinen naispuolinen "rallikuski" :O)Kaipa ne sit olis jo muistaneet mukavalla postilla jos se kamerakin on jo vaihdettu. Äitini väitti vaan että niissä sakoissa olis joillakin menny puolikin vuotta, ennen kuin ne on lähetetty saajalle. Epäilin tuota, ja siksi päätin kysellä asiasta täällä.. Ehkä äiti vaan sanoi noin siksi, että peloissani keventäisin kaasujalkaa saman tien puoleksi vuodeksi ;)
Olen aikas nuori rallikuski, ja ajokortti on mallia väliaikainen. Pahinta olis tietysti mahdollinen henkinen nöyryytys kortin lähtemisen vuoksi..
- aloittaja
Onko niin, ettei täällä ole saanut kuin yksi ihminen kamerasakkoja? Kilttiä porukkaa.. Kertokaa nyt, kuinka kauan niiden saapumisessa on kestänyt!
- maksanut
sunnuntaina ajoin klo 16,00 ja sakko kolahti postiluukusta tiistai aamuna eli nopee poliisi ja posti tällä kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1227111Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1224897L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa644195TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153443Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7192231Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2681654- 671445
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581418Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j571366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221306