Mitä bulimia minulta ottaa?
-Ulkonäön
-Ihmissuhteet ja sosiaaliset taidot
-Itsetunnon
-Itsekunnioituksen
-Mielenterveyden
-Fyysisen terveyden
-Todellisen luonteeni
-Elämänilon
-Ajatukset
-Terveen moraalin
-Empatian
-Elämän
Mitä bulimia minulle antaa?
-Hetkellisen lohdun ja mielihyvän
-Riippuvuuden oksentamiseen
-Sairaita ja ruokakeskeisiä ajatuksia
Lisätkää toki jos tulee mieleen...
sairas...
3
414
Vastaukset
- ja otaaaa...
ottaa multa
hymyn ja ilon
naurun
terveyden
rahat
elämän
vie multa kaiken tärkeän onnellisuuden ja rakkauden!
antaa
herkut
mässäilyn tvn edessä
OKSENNUS NAUTINNON
ei muuta!!
mitä mä oikeen teen...mitä me tehdään...- bulimikko123
oli ihana lukea nuo. Koska olen väsynyt tähän sairastamiseen ja haluan ihan OIKEASTI parantua. Tämä oikeasti halua parantua on minulle uutta. ennen en mieltäny tätä ongelmaksi mutta nyt toivon että voisin olla terve. VIHAAN BULIMIAA!!!!! Taas mentävä oksentamaan....huomenna yritän uudelleen, olla koko päivän oksentamatta:`(
paska tauti paska paska paska....älkää hyvät ihmiset hankkiko tätä itsellenne.....nuorena se saattaa tuntua että voi jotenkin hallita elämäänsä ja kroppaansa mutta minä olen jo kahden lapsen äiti ja reilusti yli kaksikymppinen, nyt huomaan että olen säälittävä olento joka ei osaa syödä normaalisti - ....
kaks jäätelöä,kaks näkkäriä, kaks ruisleipää ja kaks paahtoleipää. se vie ajatukset, ei pysty miettii mitään muuta ku että tuliko kaikki ulos ja lihonko taas. ei jaksa. se vie koko elämän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070