Mitä bulimia minulta ottaa?
-Ulkonäön
-Ihmissuhteet ja sosiaaliset taidot
-Itsetunnon
-Itsekunnioituksen
-Mielenterveyden
-Fyysisen terveyden
-Todellisen luonteeni
-Elämänilon
-Ajatukset
-Terveen moraalin
-Empatian
-Elämän
Mitä bulimia minulle antaa?
-Hetkellisen lohdun ja mielihyvän
-Riippuvuuden oksentamiseen
-Sairaita ja ruokakeskeisiä ajatuksia
Lisätkää toki jos tulee mieleen...
sairas...
3
416
Vastaukset
- ja otaaaa...
ottaa multa
hymyn ja ilon
naurun
terveyden
rahat
elämän
vie multa kaiken tärkeän onnellisuuden ja rakkauden!
antaa
herkut
mässäilyn tvn edessä
OKSENNUS NAUTINNON
ei muuta!!
mitä mä oikeen teen...mitä me tehdään...- bulimikko123
oli ihana lukea nuo. Koska olen väsynyt tähän sairastamiseen ja haluan ihan OIKEASTI parantua. Tämä oikeasti halua parantua on minulle uutta. ennen en mieltäny tätä ongelmaksi mutta nyt toivon että voisin olla terve. VIHAAN BULIMIAA!!!!! Taas mentävä oksentamaan....huomenna yritän uudelleen, olla koko päivän oksentamatta:`(
paska tauti paska paska paska....älkää hyvät ihmiset hankkiko tätä itsellenne.....nuorena se saattaa tuntua että voi jotenkin hallita elämäänsä ja kroppaansa mutta minä olen jo kahden lapsen äiti ja reilusti yli kaksikymppinen, nyt huomaan että olen säälittävä olento joka ei osaa syödä normaalisti - ....
kaks jäätelöä,kaks näkkäriä, kaks ruisleipää ja kaks paahtoleipää. se vie ajatukset, ei pysty miettii mitään muuta ku että tuliko kaikki ulos ja lihonko taas. ei jaksa. se vie koko elämän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa2213218Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard202328Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3222027SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän791992Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1081911Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --251731Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.311628Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue311439Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1221314Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂301190