Toiselta ei voi vaatia tunteita itseä kohtaan, niitä joko on tai ei ole. Tämän olen vihdoin tajunnut. Ei sillä, että olisin edes yrittänyt vaatia sinulta mitään tunteita. Silti, kuinka toivoinkaan, että joskus sinäkin välittäisit minusta, mutta näin ei koskaan käynyt. Minä onneton uskottelin ja selittelin itselleni, että sinua on joku loukannut niin pahasti, että olet varovainen. Kunnes viime viikonloppuna tajusin, että sinulla ei vain ole tuntaita minua kohtaan.
Shit happens.
En halua olla mikään "silloin tällöin ilo" sinulle, mieluummin olen sitten ilman sinua. Ehkä minäkin joskus saan tuntea itseni rakastetuksi, ihan omana itsenäni.
Tänä iltana kerron sinulle.
rakkaudella,
m (n)
j****
9
1264
Vastaukset
- jukan
silloin tällöin ilo, tiedän erään toisenkin, ettei vaan olis sama mies.
- ap**
toinen j-mies
- sitten
ap** kirjoitti:
toinen j-mies
J. . . i
- ap**
sitten kirjoitti:
J. . . i
..ja tuskin tämä herra näillä sivuilla edes vierailee, mutta jos nyt vierailee, niin tunnistaa varmaan itsensä.
Tai ainakin tänä iltana "oivallukseni" on hänellä tiedossa. - ap**
ap** kirjoitti:
..ja tuskin tämä herra näillä sivuilla edes vierailee, mutta jos nyt vierailee, niin tunnistaa varmaan itsensä.
Tai ainakin tänä iltana "oivallukseni" on hänellä tiedossa.sen verran hyvin olen oppinut hänet tuntemaan. Luotan, että hän on ollut minulle uskollinen. Hänellä vain ei ole mitään syviä tunteita minua kohtaan. Toivon, että hänelläkin joskus kolahtaa. :(
- tyhmyri minä
ap** kirjoitti:
sen verran hyvin olen oppinut hänet tuntemaan. Luotan, että hän on ollut minulle uskollinen. Hänellä vain ei ole mitään syviä tunteita minua kohtaan. Toivon, että hänelläkin joskus kolahtaa. :(
Hän tartutti minut itseensä,vaikka aluksi pyristelin vastaan paljonkin,hän vain kaivautui ajatuksiini ja kun tehtävä oli lopultakin täyttynyt hän jätti minut.
- ovat loppupelissä
ap** kirjoitti:
sen verran hyvin olen oppinut hänet tuntemaan. Luotan, että hän on ollut minulle uskollinen. Hänellä vain ei ole mitään syviä tunteita minua kohtaan. Toivon, että hänelläkin joskus kolahtaa. :(
Oliko J pk-seudulta? Missä tajusit viikonloppuna asian?
- ap**
ovat loppupelissä kirjoitti:
Oliko J pk-seudulta? Missä tajusit viikonloppuna asian?
eikä edelleenkään ole häntäheikki. Se, että hänellä ei ole minua kohtaan yhtä lempeitä tunteita ei saa minusta mitään katkeraa miestenvihaajaa. Piste. Katsos hyviäkin ihmisiä on olemassa, ja hän on yksi niistä.
Itse olin vkl:na sukuloimassa. Vyyhti on selvinnyt päässäni pikkuhiljaa viimeisen viikon kuluessa. - jos se on
ap** kirjoitti:
eikä edelleenkään ole häntäheikki. Se, että hänellä ei ole minua kohtaan yhtä lempeitä tunteita ei saa minusta mitään katkeraa miestenvihaajaa. Piste. Katsos hyviäkin ihmisiä on olemassa, ja hän on yksi niistä.
Itse olin vkl:na sukuloimassa. Vyyhti on selvinnyt päässäni pikkuhiljaa viimeisen viikon kuluessa.janne 08-arealta niin..köh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025