sitä mieltä että se on oma vika jos on läski ja mussuttaa sipsejä karkkia ja muuten rasvasta ruokaa
kyl mää
4
494
Vastaukset
- tosiasia
Eihän tuo nyt mikään mielipidekysymys olekaan. Jokainenhan (normaalijärkinen) tuon tietää, että läskiys on oma vika.
- Veera^
Eikä ole. Mulla ainakin on väärät geenit ja raskaat luut. Onko oikeesti sellasia läskejä jotka on sitä mieltä ettei itse pysty vaikuttamaan kiloihinsa vaan sitä vaan aamulla herätessään huomaa peilistä et "ei s**tana, taas 5kg lisää". En ole tavannut yhtäkään.
- Luunkova
Veera^ kirjoitti:
Eikä ole. Mulla ainakin on väärät geenit ja raskaat luut. Onko oikeesti sellasia läskejä jotka on sitä mieltä ettei itse pysty vaikuttamaan kiloihinsa vaan sitä vaan aamulla herätessään huomaa peilistä et "ei s**tana, taas 5kg lisää". En ole tavannut yhtäkään.
" Väärät geenit ja raskaat luut" on näitä klassisia myyttiselityksiä joilla ei ole kovinkaan paljon tieteellistä pohjaa. Geeneistä en mene ihan vannomaan, väitetään ainakin että on geenejä jotka altistavat lihavuudelle. Mutta luut ovat kyllä ovat kyllä niin kevyttä materiaalia kaikilla ihmisillä, ettei niillä ole mitään tekemistä lihavuuden kanssa.
Ennen vanhaan oli tapana kiertää toisen ylipaino kutsumalla häntä isoluiseksi. - Veera^
Luunkova kirjoitti:
" Väärät geenit ja raskaat luut" on näitä klassisia myyttiselityksiä joilla ei ole kovinkaan paljon tieteellistä pohjaa. Geeneistä en mene ihan vannomaan, väitetään ainakin että on geenejä jotka altistavat lihavuudelle. Mutta luut ovat kyllä ovat kyllä niin kevyttä materiaalia kaikilla ihmisillä, ettei niillä ole mitään tekemistä lihavuuden kanssa.
Ennen vanhaan oli tapana kiertää toisen ylipaino kutsumalla häntä isoluiseksi.Uskon kyllä niihin geenitekijöihin ja on niistä tehty ihan tutkimustakin. Minun sukuni ei todellakaan ole mitään pienikokoista kummaltakaan puolelta, ja normaalipainoisetkin suvun jäsenet ovat isokokoisia, ei siis mitään siroja ja hentoja. Ei geeniperimä kuitenkaan ole kuin altistava tekijä, se tarkoittaa vain, että on pidettävä itsestään entistä kovemmin huolta. Onhan niitäkin ihmisiä, jotka syövät hevosen eivätkä liho millään? Aineenvaihduntakaan ei selitä kaikkea, minulla esimerkiksi se on todella vilkas.
En siis kuitenkaan vetele sipsipussia naamaani sillä varjolla etten voi läskeilleni mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298