PowerPointista Wordiin

Mummi 66v

Tein ensimmäisen yritykseni PowerPointiin. Lähetin sen sähköpostina eteenpäin. Vastaanottajalla ei ole ko.ohjelmaa ja se palasi takaisin. Kopioin sen Wordiin, jonka lähettäisin nyt eteenpäin. Nyt kysyn, Miten saan diojen ympärille tulevan kehikon pois Wordissa? Haluaisin,että voisin tekstiä suurentaa ja ehkä korjata joitakin kohtia. Ei onnistunut! Kiitos vastaajalle!

10

1283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä,
      • Nimetön

Kiitos nopeasta vastauksesta! Kyse on sukututkimustiedoista, joita vastaanottajan olisi korjailtava.Hän pysyisi korjaukset tekemään Wordissa. Heti, kun klikkaa tekstikenttää siihen tulee reunat, jotka estävät korjaamisen. En tiedä osaanko selittää asiaa.

• tosin ei sitä ihan
        Nimetön kirjoitti:

Kiitos nopeasta vastauksesta! Kyse on sukututkimustiedoista, joita vastaanottajan olisi korjailtava.Hän pysyisi korjaukset tekemään Wordissa. Heti, kun klikkaa tekstikenttää siihen tulee reunat, jotka estävät korjaamisen. En tiedä osaanko selittää asiaa.

mitä etsit olisi se, että lähetät diat powerpointin lähetä-valinnan kautta wordiin siten että vieressä on muistiinpanoja varten tila. Eli sitten kun lähetät tämän word-tiedoston korjaajalle hän voisi tehdä korjausmerkinnät siihen muistiinpanokohtaan - tosin sinä itse joutuisit sitten korjaamaan sen dia-esityksen, koska tässäkään vaihtoehdossa ei pääse diaan itseensä korjaamaan.

• mummi 66
        tosin ei sitä ihan kirjoitti:

mitä etsit olisi se, että lähetät diat powerpointin lähetä-valinnan kautta wordiin siten että vieressä on muistiinpanoja varten tila. Eli sitten kun lähetät tämän word-tiedoston korjaajalle hän voisi tehdä korjausmerkinnät siihen muistiinpanokohtaan - tosin sinä itse joutuisit sitten korjaamaan sen dia-esityksen, koska tässäkään vaihtoehdossa ei pääse diaan itseensä korjaamaan.

Kiitos! Täytyy yrittää tätä keinoa.

• Mäkkihöperö

Tuokaan ei toimi nykyaikaisissa tietokoneissa :-(

• Mäkkihöperö

Tuokaan ei toimi nykyaikaisissa tietokoneissa :-( Joten M$ on tehnyt PowerPointistakin persona non gratan...

• helpompi

jos se kelle lähetät hankkisi vaikka uilmaisen open office org ohjelman. linkki

http://fi.openoffice.org/lataa.html

tuosta linkistä pääsee euoraan lataukseen, ja ohjelma on suomenkielinen ja ilmainen. Lisäksi se avaa ja antaa tehdä muutokset myös powerpointilla ehtyihin tiedostoihin.

• Nimetön

Mummille pitäisi vääntää tämä asia rautalangasta! Haluaisin itsekin siirtää sen homman Wordiin. Harmittaa, kun tein ison työn tyhmyyksissäni sinne PowerPointiin. Minunhan ei tarvitse ladata pp:tä itselleni, kun minulla se jo on. Olenko ymmärtänyt oikein, kun käsitän tästä keskustelusta, että pp onkin niin "fiksu", ettei se suostu näihin siirtoihin? Kauniita tulostuksia olen nyt sitten paperille tehnyt. Kiitos kaikille, jotka olette ystävällisesti vastanneet minulle!

• suostuu
        Nimetön kirjoitti:

Mummille pitäisi vääntää tämä asia rautalangasta! Haluaisin itsekin siirtää sen homman Wordiin. Harmittaa, kun tein ison työn tyhmyyksissäni sinne PowerPointiin. Minunhan ei tarvitse ladata pp:tä itselleni, kun minulla se jo on. Olenko ymmärtänyt oikein, kun käsitän tästä keskustelusta, että pp onkin niin "fiksu", ettei se suostu näihin siirtoihin? Kauniita tulostuksia olen nyt sitten paperille tehnyt. Kiitos kaikille, jotka olette ystävällisesti vastanneet minulle!

mutta ikävä vain jos siirrät diana, wordissä ei voi itse diaan tehdä merkintöjä. Siirto voi olla esim. jäsentelynä, tai sitten niin kuin joku sanoi niin että wordissä voi tehdä dian viereen muistiinpanoja jne. Eihän tarvitsisi koko pp:tä jos dian voisi muokata wordissä.....:)

• Mummi 66
        suostuu kirjoitti:

mutta ikävä vain jos siirrät diana, wordissä ei voi itse diaan tehdä merkintöjä. Siirto voi olla esim. jäsentelynä, tai sitten niin kuin joku sanoi niin että wordissä voi tehdä dian viereen muistiinpanoja jne. Eihän tarvitsisi koko pp:tä jos dian voisi muokata wordissä.....:)

Kokeilin asiaa Wordissa ja todellakin korjauksia voi tehdä siinä sivuosassa. Toivottavasti muutkin tulevat autetuksi näillä tiedoilla.

Olen oikein kiitollinen avusta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2130
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      171
      1893
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1310
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1150
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      942
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      899
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      849
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      772
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe