PowerPointista Wordiin

Mummi 66v

Tein ensimmäisen yritykseni PowerPointiin. Lähetin sen sähköpostina eteenpäin. Vastaanottajalla ei ole ko.ohjelmaa ja se palasi takaisin. Kopioin sen Wordiin, jonka lähettäisin nyt eteenpäin. Nyt kysyn, Miten saan diojen ympärille tulevan kehikon pois Wordissa? Haluaisin,että voisin tekstiä suurentaa ja ehkä korjata joitakin kohtia. Ei onnistunut! Kiitos vastaajalle!

10

1273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä,
      • Nimetön

Kiitos nopeasta vastauksesta! Kyse on sukututkimustiedoista, joita vastaanottajan olisi korjailtava.Hän pysyisi korjaukset tekemään Wordissa. Heti, kun klikkaa tekstikenttää siihen tulee reunat, jotka estävät korjaamisen. En tiedä osaanko selittää asiaa.

• tosin ei sitä ihan
        Nimetön kirjoitti:

Kiitos nopeasta vastauksesta! Kyse on sukututkimustiedoista, joita vastaanottajan olisi korjailtava.Hän pysyisi korjaukset tekemään Wordissa. Heti, kun klikkaa tekstikenttää siihen tulee reunat, jotka estävät korjaamisen. En tiedä osaanko selittää asiaa.

mitä etsit olisi se, että lähetät diat powerpointin lähetä-valinnan kautta wordiin siten että vieressä on muistiinpanoja varten tila. Eli sitten kun lähetät tämän word-tiedoston korjaajalle hän voisi tehdä korjausmerkinnät siihen muistiinpanokohtaan - tosin sinä itse joutuisit sitten korjaamaan sen dia-esityksen, koska tässäkään vaihtoehdossa ei pääse diaan itseensä korjaamaan.

• mummi 66
        tosin ei sitä ihan kirjoitti:

mitä etsit olisi se, että lähetät diat powerpointin lähetä-valinnan kautta wordiin siten että vieressä on muistiinpanoja varten tila. Eli sitten kun lähetät tämän word-tiedoston korjaajalle hän voisi tehdä korjausmerkinnät siihen muistiinpanokohtaan - tosin sinä itse joutuisit sitten korjaamaan sen dia-esityksen, koska tässäkään vaihtoehdossa ei pääse diaan itseensä korjaamaan.

Kiitos! Täytyy yrittää tätä keinoa.

• Mäkkihöperö

Tuokaan ei toimi nykyaikaisissa tietokoneissa :-(

• Mäkkihöperö

Tuokaan ei toimi nykyaikaisissa tietokoneissa :-( Joten M$ on tehnyt PowerPointistakin persona non gratan...

• helpompi

jos se kelle lähetät hankkisi vaikka uilmaisen open office org ohjelman. linkki

http://fi.openoffice.org/lataa.html

tuosta linkistä pääsee euoraan lataukseen, ja ohjelma on suomenkielinen ja ilmainen. Lisäksi se avaa ja antaa tehdä muutokset myös powerpointilla ehtyihin tiedostoihin.

• Nimetön

Mummille pitäisi vääntää tämä asia rautalangasta! Haluaisin itsekin siirtää sen homman Wordiin. Harmittaa, kun tein ison työn tyhmyyksissäni sinne PowerPointiin. Minunhan ei tarvitse ladata pp:tä itselleni, kun minulla se jo on. Olenko ymmärtänyt oikein, kun käsitän tästä keskustelusta, että pp onkin niin "fiksu", ettei se suostu näihin siirtoihin? Kauniita tulostuksia olen nyt sitten paperille tehnyt. Kiitos kaikille, jotka olette ystävällisesti vastanneet minulle!

• suostuu
        Nimetön kirjoitti:

Mummille pitäisi vääntää tämä asia rautalangasta! Haluaisin itsekin siirtää sen homman Wordiin. Harmittaa, kun tein ison työn tyhmyyksissäni sinne PowerPointiin. Minunhan ei tarvitse ladata pp:tä itselleni, kun minulla se jo on. Olenko ymmärtänyt oikein, kun käsitän tästä keskustelusta, että pp onkin niin "fiksu", ettei se suostu näihin siirtoihin? Kauniita tulostuksia olen nyt sitten paperille tehnyt. Kiitos kaikille, jotka olette ystävällisesti vastanneet minulle!

mutta ikävä vain jos siirrät diana, wordissä ei voi itse diaan tehdä merkintöjä. Siirto voi olla esim. jäsentelynä, tai sitten niin kuin joku sanoi niin että wordissä voi tehdä dian viereen muistiinpanoja jne. Eihän tarvitsisi koko pp:tä jos dian voisi muokata wordissä.....:)

• Mummi 66
        suostuu kirjoitti:

mutta ikävä vain jos siirrät diana, wordissä ei voi itse diaan tehdä merkintöjä. Siirto voi olla esim. jäsentelynä, tai sitten niin kuin joku sanoi niin että wordissä voi tehdä dian viereen muistiinpanoja jne. Eihän tarvitsisi koko pp:tä jos dian voisi muokata wordissä.....:)

Kokeilin asiaa Wordissa ja todellakin korjauksia voi tehdä siinä sivuosassa. Toivottavasti muutkin tulevat autetuksi näillä tiedoilla.

Olen oikein kiitollinen avusta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen