Mihin lajiin sopii parhaiten?
sakujen harrastukset
6
794
Vastaukset
- parhaiten sopii
kotikoiraksi, koska niitä Saksanpaimenkoirissakin on eniten. Enemmistö ei voi olla väärässä;o
- saksarimies
repimiseen, seinien läpi pureutumiseen... Jos teet purku-urakoita niin sakemanni on oiva valinta! talo kuin talo on viikossa maantasalla:)
- Sisu-haukku
aamen
- Koirakko
auton sisätilojen syönti;)
Ei vainkaan. Oikeasti tottis, jäljestys, haku, suojelu, joillekin sopii agility, rauniokoiratoiminta,....
Alle kaksivuotiaalle ei kannata vedättää mitään pulkkaa tai kelkkaa. Koko on jo ok, mutta luusto on valmis vasta silloin. Tyhjänä voi harjoitella, mutta on itse paras jäädä kyydistä.
Saksanpaimnekoirasta saa myös oivan vahdin, kun opettaa siihen. Minun koirani heiluttaa häntää ja nuuskii innoissaan kaikki tulijat - tarkoituksella. En halua, että taloudessani asuu rähjäroope, joka yrittää pitää kaikki loitolla. Se vierasvalinta on minun, eikä koiran tehtävä. ja normaalin saksarin voit kouluttaa vaikka noutajaksi, jos siltä tuntuu. =) Saksanpaimenkoiralla voi tehdä ja harrastaa mitä vain, jos vaan ittellä aika riittää. Lentämään se ei opi.
- Koirakko
että se muka osaa lentää, kun jahtaa lintuja rannassa niin, että vesi loiskaa. Kiinni ei saa, mutta jahtaaminen on hauskaa. Ja jos on siipirikko vastassa, pysähtyy käskystä ja jättää rauhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872