Millainen on rakastunut

jousimies?

Kaikki tieto tarpeen =))))

38

20592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totta vai?

      Olen itse jousimies. Olet ihana, ainakin niin kauan kuin olet ihana. Hullaannutan sinut, saan sinut tunteman itsesi ihmeelliseksi, maailman merkittävämmäksi. Mutta mitä sitten kun niin tunnet. Haen uuden, jonka taas saan tuntemaan samoin, sillä elän tunteesta, rakkauden ja rakastetuksi tulemisen tunteesta. Älä ymmärrä minua väärin. Olen elänyt vuosia ravun kanssa, joka saa minut tuntemaan itseni ainutlaatuiseksi ja minusta hän on ainutlaatuinen, rakastan häntä, en vaihda. Minulla on jo ikää sen verran, että tiedän sen, hän on minun, minä hänen. Nuoret jousimiehet ja -naiset ovat huolettomampia, mutta kyllä he parinsa löytävät. Se vaan vie aikaa. Ja sittenkin, aina odotetaan seikkailua, jollei ihmissuhteissa, niin maailmanympärimatkaa tai kiintoisaa tutkimusretkeä itseen.

      • pinjaliini

        Jousimies tekee mitä vain rakkaansa tähden. Esim. hommaa kyydin hakemaan rakkaansa 30km päästä keskellä yötä, jotta saisi muutaman tunnin olla hänen kanssa.
        Nim. Minä tein niin! =)


      • ikäinen

        on noin kypsästi ajatteleva jousimiesmies?


      • totta tuo...

        Nimittäin...Jousimies pitää rapua lapsellisena, eikä jaksa tämän seuraa kovin kauaa, eri asia on jos on sukulainen, mutta puolisokseen jousimies tuskin valitsee rapua...
        Jousimies rakastuneena hukuttaa toisen lahjoihin ja käyttäytyy omistavasti ja on erittäin mustasukkainen. Jousimies on lojaali eikä petä...tosin jos jousimiehenkin nousevana merkkinä on esim. skorpioni, saattaa jousimieskin pettää. Jousimiehen saattaa olla vaikeaa jokapäiväisessä elämässä lässyttäen ilmaista toiselle rakkautta, mutta osoittaa sen sitten sillä että pitää huolta kodistaan, toisistaan ja itsestään. Jos petät jousimiehen, menetät ikuisiksi ajoiksi luottamuksen!!!!


      • on...
        pinjaliini kirjoitti:

        Jousimies tekee mitä vain rakkaansa tähden. Esim. hommaa kyydin hakemaan rakkaansa 30km päästä keskellä yötä, jotta saisi muutaman tunnin olla hänen kanssa.
        Nim. Minä tein niin! =)

        Minäkin olen tehnyt, pidemmänkin ajan. En vain siksi, että saisin olla hänen kanssaan, vaan huoli siitä että Hän pääsee turvallisesti perille/kotiin...Se on jousimiehen tapa osoittaa sitä rakkautta.
        t.Jouskarinainen


      • hmm ...
        on... kirjoitti:

        Minäkin olen tehnyt, pidemmänkin ajan. En vain siksi, että saisin olla hänen kanssaan, vaan huoli siitä että Hän pääsee turvallisesti perille/kotiin...Se on jousimiehen tapa osoittaa sitä rakkautta.
        t.Jouskarinainen

        tarkkoittaako tämä että pitää olla rakkautta ennen kuin jouskarinainen huolehtii siitä että toinen pääsee kotiin / perille ?


      • välttämättä
        hmm ... kirjoitti:

        tarkkoittaako tämä että pitää olla rakkautta ennen kuin jouskarinainen huolehtii siitä että toinen pääsee kotiin / perille ?

        sitä rakkautta, lähimmäisen rakkaus riittää. Nimittäin jouskari on vain on sellainen luonteeltaan...


      • vaaka.
        pinjaliini kirjoitti:

        Jousimies tekee mitä vain rakkaansa tähden. Esim. hommaa kyydin hakemaan rakkaansa 30km päästä keskellä yötä, jotta saisi muutaman tunnin olla hänen kanssa.
        Nim. Minä tein niin! =)

        näin.Tai tulee itse katsomaan tyttö(j)ä yli tunnin ajomatkan päähän ja vielä alaikäisenä. :) Maksoi sitten bensarahatkin tietysti tuosta kuskille.Jousimies osaa saada päät kääntymään ja sukat jaloissa pyörimään.Jousimies on huolehtivainen,rehellinen,huumorintajuinen ja suora.Tajusin vasta tässä vaiheessa kun tätä kirjoitin,että mun "vanhat" tunteet nousee yllättävästi pintaan kun muistelen tuota yhtä jonka luo menen nyt vkonloppuna. ;)


      • ja lapsellinen
        totta tuo... kirjoitti:

        Nimittäin...Jousimies pitää rapua lapsellisena, eikä jaksa tämän seuraa kovin kauaa, eri asia on jos on sukulainen, mutta puolisokseen jousimies tuskin valitsee rapua...
        Jousimies rakastuneena hukuttaa toisen lahjoihin ja käyttäytyy omistavasti ja on erittäin mustasukkainen. Jousimies on lojaali eikä petä...tosin jos jousimiehenkin nousevana merkkinä on esim. skorpioni, saattaa jousimieskin pettää. Jousimiehen saattaa olla vaikeaa jokapäiväisessä elämässä lässyttäen ilmaista toiselle rakkautta, mutta osoittaa sen sitten sillä että pitää huolta kodistaan, toisistaan ja itsestään. Jos petät jousimiehen, menetät ikuisiksi ajoiksi luottamuksen!!!!

        luonne kuin vuoristo rata. olemme olleet avoliitossa 27v. jouskari mieheni on yksi joka osaa ottaa huomioon huonot tuuleni. saan lahjoja ja kukkia ja muutenki olen vapaa kulkemaan.joten merkit ei elamaa tee


      • MIIRULIINA

        Olen Jouskari, jouskari antaa rakkautta vain jos saa toiselta enemmän, muuten mielenkiinto lopahtaa,
        kyllä mies saa tehdä töitä jos pitää Jousakari naisen itsellään koko elämän.


      • lokavaaka
        pinjaliini kirjoitti:

        Jousimies tekee mitä vain rakkaansa tähden. Esim. hommaa kyydin hakemaan rakkaansa 30km päästä keskellä yötä, jotta saisi muutaman tunnin olla hänen kanssa.
        Nim. Minä tein niin! =)

        just viime perjantaina jousimies mies makso taksin 30 kilsan päähän että sai mut sinne lähtemään keskellä yötä.ite en ois alkanu taksia maksamaankaan.ja seuraavana aamuna lähin kotiin.ollaan tunnettu jo 6 vuotta mut ei seurustella.ei todella.pelkkää ilon pitoa meillä.
        T.vaakatar


    • jousimies->

      rehellinen rakkaudessa, teeskentelemätön, ei kaipaa lahjoja vaan tekoja, ja niitä myös antaa kohteelleen ;)
      seksissä välillä villiä meininkiä, kokeilunhalua ja yllätyksellisyyttä, kuitenkin toisen kunniottamista

      • kysyn vaan

        mites jouskari, onko se normaalisti sellainen että toiselle ostetaan herkkuja vai pitääkö siinä olla ihastusta välissä ennen kuin jouskari tommoseen rupeaa? mitä tekoja ihastunut jouskari harrastaa osottaakseen ihastuksensa?


      • jousimies->
        kysyn vaan kirjoitti:

        mites jouskari, onko se normaalisti sellainen että toiselle ostetaan herkkuja vai pitääkö siinä olla ihastusta välissä ennen kuin jouskari tommoseen rupeaa? mitä tekoja ihastunut jouskari harrastaa osottaakseen ihastuksensa?

        No itse en jousimiehenä kaipaa huomionosoituksia, ja jos niitä joku antaa toivoisin että ne tulevat puhtaasti sydämestä, vailla päämäärää, eikä siinä tarvitse olla edes ihastusta välissä :)
        ottaa kädestä kiinni ja vie... kietoudun kuin liaani ihastukseni ympärille :) ja nam... sitä miestä viedään sitten ;)


      • kysyn vaan
        jousimies-> kirjoitti:

        No itse en jousimiehenä kaipaa huomionosoituksia, ja jos niitä joku antaa toivoisin että ne tulevat puhtaasti sydämestä, vailla päämäärää, eikä siinä tarvitse olla edes ihastusta välissä :)
        ottaa kädestä kiinni ja vie... kietoudun kuin liaani ihastukseni ympärille :) ja nam... sitä miestä viedään sitten ;)

        entäs kun itse annat lahjoja... no sanotaan vaikka jäätelöä näin kesällä tai muita herkkuja... jollekin niin annatko kelle vaan kaverille vai pitääkö sun olla ihastunu siihen, jolle annat? ilmaisetko ihastuneisuutes sanoin vai pelkästään teoilla?


      • jousimies->
        kysyn vaan kirjoitti:

        entäs kun itse annat lahjoja... no sanotaan vaikka jäätelöä näin kesällä tai muita herkkuja... jollekin niin annatko kelle vaan kaverille vai pitääkö sun olla ihastunu siihen, jolle annat? ilmaisetko ihastuneisuutes sanoin vai pelkästään teoilla?

        No, tuota jäätelöä voisi tarjota, jos nyt rahaa sattuisi olemaan, kaverillekin. Olen kyllä antanut "heikommalle" kolokkoni, jos tarvetta on ilmennyt, ja toivotellut jopa hyvää jatkoa, vaikka tietää mihin ne rahat silloin menevät :)
        Mutta oikeasti- se on enemmänkin tunnepuolella, tuo antaminen, ei nyt kenelle vaan :o
        Kyllä teot ilmaisevat enemmän.... puhua saattaa mitä sattuu- tykätä sana on hyvä ja helppo.. no, voihan sitä tykätä jäätelöstäkin :) ja tuleeko tunne aidosti, kyllä sen aistii ;)


    • Merppa 67

      Rakastunut jousimies rakastaa täysillä. Hänen on vaikea pidätellä itseään kun tuntee niin kokonaisvaltaisesti. Jousimies antaa itsensä kokonaan toiselle, ja usein häneen sattuu sen tähden. Rakastuessaan jousimiehestä loistaa valo ulos päin ja hän haluaa toitottaa tunteensa koko maailmalle.

    • joutskarinainen

      Mä annan kaiken rakkaalleni.Leijun pilvissä jo toista vuotta =).Olen uskollinen,iloinen,huumorintajuinen =).Ja ehdottomasti uskollinen!!Vaadin myös kumppaniltani ehdottomasti uskollisuutta suhteessa!

      • ---

        Yli kymmenen vuotta sitten iskin silmäni Jousimieheen ja yhä vain muistelen sitä miestä haikeana;) Tilanne ei ollut oikein kaikkein sopivin, mies naimisissa (RAVUN kanssa!) ja välisemme olosuhteet muutenkin kinkkiset. Mutta ne viisi vuotta, jotka olimme samoissa kuvioissa olivat ikimuistoiset... Sain sellaista huomiota, jota en olisi voinut osakseni kuvitella, koskaan hän ei fyysisellä tasolla pettänyt vaimoaan, henkisellä kylläkin. Uskomatonta flirttiä, syvällisiä keskusteluja, välillä pientä kärhämöintiä ja ennen kaikkea suuria tunteita, pitkiä katseita. *huokaus* Olosuhteet huomioiden käyttäytymisemme nostatti kulmakarvoja, mutta ei koskaan saanut varsinaista paheksuntaa aikaan, olimmehan kuitenkin "kilttejä"... Puolivahingossa ajauduin itsekin suhteeseen tuon viiden vuoden aikana, eli sittemmin olimme molemmat varattuja. Se suhde on loppunut ja nyt elelen itsekseni. Jousimies on edelleen naimisissa. Ja minä olen vakuuttunut siitä, että hän olisi ollut minulle se oikea, kliseitä käyttääkseni.

        Vaikka varsinaista fyysistä suhdetta ei ollutkaan, Jousimies osoitti tunteensa kohtelemalla minua erityisellä tavalla, tavalla, jolla ei kohdellut niissä ympyröissä ketään toista. Arvosti ja kunnioitti. Kiusoitteli. Kutsui ajatuksissaan toisia ihmisiä minun nimelläni. Ja eräällä matkalla uskaltautui tiiviisti kylkeen kiinni - mies joka ei halunnut koskettaa sormenpäälläkään - kulki yhtäkkiä käsikkäin, istui metrossa tiiviisti vieressä ja käyttäytyi muutenkin rakastuneen tavoin. Parasta aikaa elämästäni, oli elämä Jousimiehen seurassa.


    • lecrolyn

      ...ainakin itse olen.
      Rakastuneena jouskarina voin sanoa että olen silti ainainen flirtti, suorapuheinen, hieman LIIAN äkkipikainen, mustasukkainen ja v*ttumainen jos asiat ei mene niinkuin tahdon.

      Että siinä saa oma kultarakas (neitsyt) kokea kovia!

      • JouskariN82

        Itse Jouskarinaisena, kun rakastun johonkin annan kaikkeni.
        Olen hyvin musta-valkoinen tyyppi, joko tykkään tai sitten en... en mieti viikkoja että onkohan tuo mies sittenkään minua varten.
        Kyllä se on sitten kerralla menoa, en osaa pidätellä tunteitani vaan saatan jo viikon/parin tuntemisen jälkeen sanoa toiselle tykkääväni hänestä (kaikki eivät sitä ymmärrä)
        Yleensä käy niin että kun rakastun ja annan itseni kokonaan, käy huonosti ja minuun sattuu.
        Inhoan kesken jääneitä ja/tai selvittämättömiä asioita.
        Olen LIIAN suorapuheinen, LIIAN äkkipikainen ja teen helposti kärpäsestä härkäsen.
        Pidän siitä että tiedän toisen olevan siinä vielä aamullakin.
        Hellyyttä ja rakkautta kun on tarpeeksi, ei miehellä ole hätäpäivää.


      • Kaolla
        JouskariN82 kirjoitti:

        Itse Jouskarinaisena, kun rakastun johonkin annan kaikkeni.
        Olen hyvin musta-valkoinen tyyppi, joko tykkään tai sitten en... en mieti viikkoja että onkohan tuo mies sittenkään minua varten.
        Kyllä se on sitten kerralla menoa, en osaa pidätellä tunteitani vaan saatan jo viikon/parin tuntemisen jälkeen sanoa toiselle tykkääväni hänestä (kaikki eivät sitä ymmärrä)
        Yleensä käy niin että kun rakastun ja annan itseni kokonaan, käy huonosti ja minuun sattuu.
        Inhoan kesken jääneitä ja/tai selvittämättömiä asioita.
        Olen LIIAN suorapuheinen, LIIAN äkkipikainen ja teen helposti kärpäsestä härkäsen.
        Pidän siitä että tiedän toisen olevan siinä vielä aamullakin.
        Hellyyttä ja rakkautta kun on tarpeeksi, ei miehellä ole hätäpäivää.

        Oon täysin samaa mieltä ja käyttäydyn juuri näin itsekin! Siis sanasta sanaa oon niin samaa mieltä, että oisin itse voinu kirjottaa tuon tekstin :D


      • damned!!
        Kaolla kirjoitti:

        Oon täysin samaa mieltä ja käyttäydyn juuri näin itsekin! Siis sanasta sanaa oon niin samaa mieltä, että oisin itse voinu kirjottaa tuon tekstin :D

        No jo on juttua... Oon jouskarimies vm 77. En oo näistä horoskoopeista paljoo ennen noteerannut mut nyt kun on tässä parisuhdehommia miettinyt enemmänkin niin tulipahan tännekin katottua.

        Mites toi viimeistä edellinen viesti nyt noin hyvin voi päteä muhunkin? :| Pitääks nää huuhaa-astrologiat sittenki paikkansa jollain tasolla? Vissiin?


      • ei ikää katso
        JouskariN82 kirjoitti:

        Itse Jouskarinaisena, kun rakastun johonkin annan kaikkeni.
        Olen hyvin musta-valkoinen tyyppi, joko tykkään tai sitten en... en mieti viikkoja että onkohan tuo mies sittenkään minua varten.
        Kyllä se on sitten kerralla menoa, en osaa pidätellä tunteitani vaan saatan jo viikon/parin tuntemisen jälkeen sanoa toiselle tykkääväni hänestä (kaikki eivät sitä ymmärrä)
        Yleensä käy niin että kun rakastun ja annan itseni kokonaan, käy huonosti ja minuun sattuu.
        Inhoan kesken jääneitä ja/tai selvittämättömiä asioita.
        Olen LIIAN suorapuheinen, LIIAN äkkipikainen ja teen helposti kärpäsestä härkäsen.
        Pidän siitä että tiedän toisen olevan siinä vielä aamullakin.
        Hellyyttä ja rakkautta kun on tarpeeksi, ei miehellä ole hätäpäivää.

        Itse olen jo yli 50 v. ja samat asiat voisin kirjoittaa ja ne ei muutu vaikka ikää tulee joka vuosi lisää ;)


      • vain.
        ei ikää katso kirjoitti:

        Itse olen jo yli 50 v. ja samat asiat voisin kirjoittaa ja ne ei muutu vaikka ikää tulee joka vuosi lisää ;)

        Minä toivon, että luonteeni paranee. Kun on hyviä ihmisä lähellä, luonne saa kehittyä hyväksi. Iän mukana tarvitaan enempi empatiaa ja lämpöä läheisille. LP.


      • iltis
        vain. kirjoitti:

        Minä toivon, että luonteeni paranee. Kun on hyviä ihmisä lähellä, luonne saa kehittyä hyväksi. Iän mukana tarvitaan enempi empatiaa ja lämpöä läheisille. LP.

        Kyselen vain.


      • todellakaan!
        iltis kirjoitti:

        Kyselen vain.

        Nousu-Vaaka, Neptunuksella!


      • jousimiesnainen2
        todellakaan! kirjoitti:

        Nousu-Vaaka, Neptunuksella!

        Kun rakastun se leimahtaa salaman nopeasti, annan kaikkeni, liikaakin. Jos toinen, niin kuin tällä hetkellä ei suoraan sano eikä toimi, kehittelen asioita joissa kysyn itse ja vastaan itse. Niin totta se jousimiesnaisista sanottu, että jos haluat että jouskarinaisen kiinnostus säilyy pidä hänet käsivarren mitan päässä, jos annat periksi kyllästyy nainen nopeasti. Siksi kai ihastun, rakastun varattuihin tai hitaasti lämpeneviin miehiin. Kärsivällisyys koetuksella, jos toinen ei heti syty, ei malttaisi millään odottaa. Pitkällätähtäimellä olen huomannut, että n. 5 vuoden syklillä elämässä pitää tapahtua suurehkoja asioita jottei jämähdä ja kyllästy. Muutto, lemmikkieläin, uusi harrastus, ero jne. Kovin levoton sielu. Kuitenkin kun saa hellyyttä antaa sitä myös, ja ajattelee aina ensin muita sitten vasta itseään. Huolehtii "heikommistaan". Rakastaa eläimiä.


    • suvina

      Ite 24v. Miesystävä 43v. Seurusteltu n.3vuotta ja Rakastan Häntä edelleen,Tietysti,ihailen häntä,Hän on ainoa mies ja muutenkin ainoa ihminen maailmassa joka täydellisesti ymmärtää Minua,huumoriani oikkujani ja tapaani elää.

      Hän on muuten skorppari:) Ite olen melko mustasukkainen Hänestä,Hän ei tosin halua matkustella kauas,toisin kuin minä,emme pysty olemaan erossa toisistamme edes vuorokautta,niin,tämmönen olen,rakastan vain yhtä ainoaa,enkä edes vilkaisekkaan muita miehiä:))

      • miten on?

        Olen syvästi ihastunut jousimies(Mieheen)joka jo kerran ilmoitti ettei voi nyt alkaa suhteeseen.Kavereita olemme silti edelleen ja mietin voisiko suhteestamme tulla kuitenkin jotain?Olemme molemmat vapaita.


    • rakastu helposti:(

      tai sitten ei ollenkaan, ei ne osaa rakastua, kun ne ei pysty sitoutua eikä oo perhe ihminen, ainakin mulla oli 18vuotta kokemusta miehen kaa joka ei vieläkään ollu valmis sitoutua ja tehdä lapsia, siis lapsen teko oli hänelle yhtä kuin maailman loppua:) älä turhaan odota jouskarilta mitään tunne asiaa:(

    • Härkänainen(nous.neitsyt

      soittelee ja haluaa olla koko ajan lähellä, kertoo olevansa ihastunut ja kertoo miten ihana sinä olet ja haluaa myös itse kuulla ja tuntea sen. tuijottelee silmiin ja kiusoittelee ja pyytää mukaan omiin juttuihinsa. antaa tunteiden viedä!

    • kaurisnainen*

      horoskooppikirja kertoo jouskarista että ei rakastu helposti mutta KUN rakastuu se on menoa.
      uskollisia ne ei ole..suorapuheisia kylläkin ja huonoja valehtelemaan. ja erittäin vapaudenkaipuisia.
      mulla suhteenpoikanen jouskarimieheen, se on naimisissa, minä vapaa. vähän vaikuttaa siltä että mies on pihkaantumassa, kuin minäkin, mutta yritän etten ihastuisi liikaa sillä suhteestamme ei tule sen kummempaa, kai?

      • ¤¤¤

        Kun rakastun, ei minun tarvitse miettiä viikkoja onko tuossa sitä jotakin, tai onko siinä sitä jotain.
        Kyllä se on niin että joko tykään tai sitten en.

        Sanon helposti jo viikon parin tuntemisen jälkeen mitä tunnen tai toiselle että tykkään sinusta.
        Annan suhteeseen aina kaikkeni, enkä osaa olla hillitty, hallittu tai pidätellä tunteitani, tosin monesti käy niin että hommat menevät vituralleen ja minuun sattuu.
        Pidän siitä että minulle kerrotaan että välitetään, tai kun suhde on edennyt pidemmälle... riittää vain se tieto pysyvyydestä, että toinen on olemassa sun elämässä vielä seuraavanakin päivänä.

        Olen ehdottoman uskollinen, pidän siitä että saan olla lähellä, mutta en kuitenkaan kahlitse toista.
        Pienet hetket toisen kainalossa, ihan vaan vaan olemista antaa kummasti energiaa.
        Tykkään halia ja pussailla, näyttää välittämisen jä helliä toista.

        Olen tällähetkelläkin rakastunut, mutta toinen vaan ei oikein taida tietää tunteitaan ja on kuin tuuliviiri.
        Yhtenäpäivänä läsnä ja lähellä, toisena hipihiljaa... kun sais jonkin varmuuden.
        Aikakin on rajallinen käsite, sitä en minäkään anna rajattomasti.


    • Tyrmistynyt jouskari

      Typerää pistää nimimerkin kohdalle lauseen osia.

      • jousimiesnainen81

        Täällä onkin monta jouskaria jo kertomassa, mutta lisään vielä toistoksi itse samaa.
        Sen huomaa jos jousimies on ihastunut. Hänen on vaikea pitää sitä sisällään. Jos sitä ei näy hänestä ei hän ole ihastunut, se on niin yksinkertaista. Jouskari on tässä ihan erilainen kuin kalat. Lue millainen on kalat ja ajattele se toisinpäin. Siinä sinulle ihastunut jouskari.


    • mitä jouskarimies

      tuntee. Asumme nykyään eri paikkakunnilla, olemme aikanaan, vuosia sitten, olleet työn kautta tekemisissä. Olemme välillä yhteyksissä. Hän kertoo kuinka mahtavaa(tätä sanaa käyttäen) olisi tavata minut vapaa-ajalla. Kun olemme samalla paikkakunnalla hän ei kuitenkaan ota minkäänlaista yhteyttä minuun. Jos eksymme samaan baariin, hän on liimautunut illan minuun eikä huomioi muita naisia, sanoo etteivät ne kiinnosta, kehuu minut maasta taivaisiin, kertoo kuinka hän on aikanaan ollut kiinnostunut minusta muttei ole jostain syystä(?) tehnyt asian eteen mitään. Illan jälkeen hän katoaa kuin tuhka tuulee. Kuitenkin kun taas tapaamme hän ei voi pitää silmiään minusta erossa(sama oli työ aikoina). Eli se olen aina minä, joka ottaa yhteyttä, kuitenkin hän juttelee mielellään, ei ole luotaan pois työntävä.

      Tämä on mysteeri. Itse olen tullut päätökseen, että olen hänelle tärkeä ihminen, enemmän kuin muut naiset, mutta hän ei kuitenkaan ole parisuhde mielessä minusta kiinnostunut?
      Ainoa fyysinen kanssakäyminen on lämmin halaus kun tapaamme. Hän ei ole koskaan yrittänyt saada minua mukaansa baarista, eli ei mielistele senkään takia että saisi seksiä? Käsittämätöntä. En tiedä, mutta suolana haavoihin itse olen varattu ja hän vapaa. Ehkä aika näyttää, jos on jotain näytettävää.

    • Anonyymi

      On se kiva, kun on jousimies ja isä on kala, äiti on neitsyt, isoveli on vaaka ja pikku-veli on skorppioni, niin iso-velin kanssa tulen parhaiten toimeen, vaikka hän on yleensä muualla, mutta muuten kaikista muista perheen jäsenistä eri tavalla en ole tykkänyt. Luin justiinsa, että kalat hermostuu jousimiehiin ihan sen takia, että jousimies on kalan läsnäolossa lähettyvillä, niin ei ihme kuinka monta kertaa isäni on kiroillu päin naamaani, niinkuin saatanan ärhäkkä paska, vaikka en tehnyt mitään pahaa. Silti hermostuu muuten vaan ja oli se tuntunut pienenä 6-vuotiaana enemmän, kun olin herkempi ja pienenmpi. Itse olin pienenä 6-vuotiaana huomattavasti iloisempi, kuin nytten 18-vuotiaana, kun ei ollu pistetty kaikkiaalla puolella elämään tulla häirityksi tullakseen masentuneekso ja elämän halun menettäneeksi. Aikusena en usko, että on paljoa kiinostusta välittää omista lapsista tai energiaa huutaa niille, kun on muistoja miten oma isäni käyttäytyi ja niin ei paljoa kiinostusta ees naisiin, kun monet niistä tuntuu häiritseviltä kova äänisiltä tytöiltä, jotka sa vaapasti häiritä niitten kiljumisella ilman, että voin vetää niitä turpaan, niin minulla seksuaalista fantasiaa ollut, mutta ei sellasta tyttöä, jonka kanssa tykkäisin tehdä sellasta ja niin en tässä elämässä haluaa ees esitellä tyttöystävää kenellekkään muulle. Mielialani oli paljon parempi pienenä 6-vuotiaana lapsena ja vuosien kuluessa sen laskenut alas masentuneeksi ja olen jonkun verran surullinen, niin siksi olen harkitsenut itsemurhaa, kun ei ole kiinostusta elää 70-vuotiaaksi saakka tässä tyhmässä nyky-ykteiskunnassa, niin oman elämän kärsimyksestä paljon nopeammin pois itsemurhalla. Olen itse syntynyt 26 päivä marraskuuta, niin huomasin, että olen jousimies sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe