en tiiä miten te ruukaatte syödä mutta aattelin alkaa ny vähentää syömisiäni ja tänään söin näin:
aamulla kun heräsin klo.6
n.0,5l vihreää teetä
töissä aamupala n.klo.10
kaurapuuroa (1 annos eli n.3dl)
puolikuppia kahvia
töissä "lounas" n.klo.13
1 appelsiini
puolikuppia kahvia pieni pala pullaa
välipala n.klo.15:30
1 pieni omena
2 palaa varrasleipää (päällä vain kevytlevitettä)
"iltapala" n.klo.17:30
2 palaa varrasleipää (päällä kevytlevite siivu graavilohta)
5 lakunpalaa
onko paha? tunnen jo kauheeta syyllisyyttä tosta pullan palasta :(
liikaa?
6
1114
Vastaukset
- lisbetti.
Syö vaikka puolet enemmän ja siinäkään ei ole liikaa.
- on,,,
yhteensä sen verran kaloreita kun mun aamupalassa. Voit siis huoletta syödä (paljon) enemmän!
- ?!?!
tunnen syyllisyyttä joka suupalasta :( haluisin laihtua nopeesti..
liikuntaa en enää jaksa työpäivän päätteeks harrastaa..joskus saatan käydä juoksemassa, mutta nyt hiukan jääny :( mulla on kyllä tosi aktiivinen työ..paljon raskaita nostoja ja kävelen koko ajan.. - pro.,.,.,
?!?! kirjoitti:
tunnen syyllisyyttä joka suupalasta :( haluisin laihtua nopeesti..
liikuntaa en enää jaksa työpäivän päätteeks harrastaa..joskus saatan käydä juoksemassa, mutta nyt hiukan jääny :( mulla on kyllä tosi aktiivinen työ..paljon raskaita nostoja ja kävelen koko ajan..mie oon huomannu että mitä enemmän mietin miten paljon "saan" syödä, sitä enemmän syön. koko ajan. kun ei mieti ruokaa,ei tee mieli syödäkkään niin paljon. paras tapa on se, että syö aina kun on nälkä, pieniä annoksia, vähän kaloreita pitkin päivää. totaali näännyttäminen ei onnistu, verensokeri putoo liian alas ja sit tekee mieli mässäillä.
älkää vaivatko päätänne liikaa syömisillä. ajatelkaa mitä tahansa muuta, mutta ei ruokaa. - flow.,.,.,.
pro.,.,., kirjoitti:
mie oon huomannu että mitä enemmän mietin miten paljon "saan" syödä, sitä enemmän syön. koko ajan. kun ei mieti ruokaa,ei tee mieli syödäkkään niin paljon. paras tapa on se, että syö aina kun on nälkä, pieniä annoksia, vähän kaloreita pitkin päivää. totaali näännyttäminen ei onnistu, verensokeri putoo liian alas ja sit tekee mieli mässäillä.
älkää vaivatko päätänne liikaa syömisillä. ajatelkaa mitä tahansa muuta, mutta ei ruokaa.En pahemmin oo kerenny tän keskusteluihin vielä perehtyä enkä selvittää minkä tyyppistä keskustelua käydään, mutt pistänpä korteni kekoon minäkin.
Suuren suuren suuri varotuksen sana teille kaikille, oikeesti älkää alkako tolle tielle jos vielä saatte valita, ja ainahan saa. Itse oon käyny pohjanmaan kautta koko syömishäiriöhelvettiä läpi monta vuotta. Vanhana ja viisaana sano että mikään, ei siis mikään tässä maailmassa oo ikinä sen tuskan ja surun arvosta.
Se on vähän ku menis ja harrastais seksiä thaimaassa kaikkien vastaantulevien kanssa ja joo, voi tuntua sillä hetkellä hyvältä(tai sitten ei, mut ymmärtänette..) mutta taskuun tarttuu aivan itse hankittu tappava tauti. Tässä sairaudessa on vaan se hyvä(ja huono puoli) että siihen ei saa reseptilääkkeitä vaan se lääke olet Sinä. Eikä siitä todellakaan parannuta yhdessä yössä vaan se vaatii rohkeutta ja sitkeyttä niinku mikä tahansa muukin. Mutta siihen pystyy kyllä. Aina se mörkö kulkee mukana, mutta sen kanssa on opittava elämään. Se ei ainakaan minulla elä enää mun puolesta.
Ähh..jotenki samanlainen olo nyt kun äideillä kun ne yrittää suojella lapsiaan pahalta maailmalta. Haluis niin paljon, mutta mitään ei voi tehdä.
- ssssari
miksi syöt päivässä 4 palaa leipää, kun voisit korvata sen vaikka keitetyillä vihanneksilla joista saisit paljon enemmän vitamiineja? voisit paremmin ihan samalla määrällä ruokaa ja kaloreita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060