odottajan ikä ? itsellä näin 32v
avopuolison/aviopuolison/kihlatun ikä avipmies 35v
milloin la? 3,3-2008
monesko lapsi? 4,
minkä ikäisiä isommat lapset/lapsi poika 11v tytöt 4v 1v3kk
missä synnytät etelä suomi
isä mukaan? kyllä
synnytysvalmennus? kyllä
painon nousu? 2kg
nimi harkinassa ? poika Aapo ,tyttö Riikka ,voivat vaihtua montakin kertaa...
mitä muuta haluat kertoo? -
Gallup
9
898
Vastaukset
- amp
1.32v.
2.kihlattu 34v.
3. 5.9.2007
4. 5:des itselle,miehelle ensimmäinen
5.tyttöt 14v ja 11v,pojat 12v ja 4v
6.oys
7.juu
8.ei tarvi,onhan tuota jo tarpeeksi kokemusta
9.-300g
10.tytön nimejä ei ole mietitty,kun ultran mukaan pitäisi olla poika,ja pojan nimikin hakusalla.varmaan ratkeaa kastajais aamuna;)...
11.hyvää odotusta kaikille:)! - forbitacus
itse olen 22
mies on 20
la on 10.11.2007
ensimmäinen lapsi
-
etelä-karjalassa pikkunen putkahtaa maailmaan
kyllä
kyllä ( kaikki muutkin)
tällä hetkellä 4kiloa
nimiä en tahdo kertoa vielä kun kaikki niin epävarmaa
rv 26 2 - chen
odottajan ikä ? 24
avopuolison ikä 30
milloin la? 12.2.2008
monesko lapsi? 1.
minkä ikäisiä isommat lapset/lapsi -
missä synnytät? Pohjois-Savonmualla
isä mukaan? kyllä
synnytysvalmennus? kyllä
painon nousu? -0
nimi harkinassa ? On harkinnassa, molemmille sukupuolille toiset nimet jo suht varmat. Sen tarkemmin en kerro, ettei kukaan nyysi niitä :)
mitä muuta haluat kertoo? - - mude0608
odottajan ikä ? 22v
avopuolison ikä 22v
milloin la? 12.1.2008
monesko lapsi? 2
minkä ikäisiä isommat lapset/lapsi poika 1v4kk
missä synnytät etelä karjala
isä mukaan? kyllä
synnytysvalmennus? tuskinpa vaan...
painon nousu? n.3kg
nimi harkinassa? hmm... joku mikä sopii edellisen lapsen nimeen, eli tunnettu suomalainen nimi, mutta suomessa vain alle 1000kpl
mitä muuta haluat kertoo? tiedämme että meille tulee poika :) se näkyi vkl 11 np ultrassa!
np turvotusta oli ja verikokeessa oli 1/7 mahd. viikko sitten käytiin lapsivesipunktiossa, ja nyt odotellaan tuloksia :) - emilai
odottajan ikä ? 24
avopuolison/aviopuolison/kihlatun ikä avipmies
30
milloin la?
02.02.2008
monesko lapsi?
toinen
minkä ikäisiä isommat lapset/lapsi
Poika kohta 11 kuukautta.
missä synnytät?
Kättärillä.
isä mukaan?
Kyllä
synnytysvalmennus?
Ei tarvetta
painon nousu?
ei vielä yhtään.
nimi harkinassa ?
Nimet valmiina kuten ensimmäisenkin kohdalla. - minävain--
odottajan ikä ? 20v
avopuolison/aviopuolison/kihlatun ikä? kihlattu/avomies 22v
milloin la? 19.10.07
monesko lapsi? toinen
minkä ikäisiä isommat lapset/lapsi? 1,5v poika
missä synnytät? etelä suomi
isä mukaan? ei,mutta tukihenkilö kyllä
synnytysvalmennus? ei kummallakaan kerralla (omasta halusta en mennyt)
painon nousu? 5kg
nimi harkinassa ? Jenina,tulossa siis tyttö
mitä muuta haluat kertoo? Esikoinen tuli etuajassa ja niin varmaan tämäkin.:)- Toista odotteleva
Saako kysyä miksei miehesi tule mukaan synnytykseen? Oliko hän mukana ensimmäisen synnytyksessä? Kyselen vaan kun on niin harvinaista nykyään =)
- vastailen..
Toista odotteleva kirjoitti:
Saako kysyä miksei miehesi tule mukaan synnytykseen? Oliko hän mukana ensimmäisen synnytyksessä? Kyselen vaan kun on niin harvinaista nykyään =)
oli esikoisen synnytyksessä aluksi mukana. Oltiin kuitenkin sovittu,että oma äitini tulee sitten ponnistusvaiheeseen tueksi. Mieheni on itse sanonut,että saattaisi saada kyseisestä touhusta traumoja. Jotkut miehet eivät vaan halua nähdä sitä kaikkein pahinta ja olen siitä erittäin tyytyväinen. En haluaisi miestä mukaan siihen touhuun. Äitini oli aivan loistava tuki. Hän on itse synnyttänyt ja ollut siskonsa kahden lapsen synnytyksessä tukihenkilönä. Vauvan isä tuli heti,kun pikkuinen oli syntynyt. Pääsi kylvettämään ja sai vauvan syliin keinutuoliin.
- vastailen...
Toista odotteleva kirjoitti:
oli esikoisen synnytyksessä aluksi mukana. Oltiin kuitenkin sovittu,että oma äitini tulee sitten ponnistusvaiheeseen tueksi. Mieheni on itse sanonut,että saattaisi saada kyseisestä touhusta traumoja. Jotkut miehet eivät vaan halua nähdä sitä kaikkein pahinta ja olen siitä erittäin tyytyväinen. En haluaisi miestä mukaan siihen touhuun. Äitini oli aivan loistava tuki. Hän on itse synnyttänyt ja ollut siskonsa kahden lapsen synnytyksessä tukihenkilönä. Vauvan isä tuli heti,kun pikkuinen oli syntynyt. Pääsi kylvettämään ja sai vauvan syliin keinutuoliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261