Eli mulla on maruin Ak-47 ja aattelin hommata siihen tarkkuus piipun. Mistä sellasia sitte myytäis Proossako vai nemessä? ja missä olisi ohjeet aseen purkamiseen ja avaamiseen ? Entä paljonko maksaisi jos jokin airsoft korjaamo/kauppa sen vaihtaa
kellään tietoa???!?!
Mistä löytäsi ohjeita??!! APUA
6
503
Vastaukset
- ArSkA
Proossa ainakin on. Hi-Flowssa ainakin vaihtavat maksaa jotain 40 e.
Ei sitä vaihdosta 40e kannata maksaa. Tee näin tiillat piipun vaikka pcb:stä ja otat aseen ohjevihon käteesi ja avaat sivun missä näkyy aseen räjäytys kuva. (kuva missä ase on "levitetty" täysin palasiksi)
Sen jäkeen otat maalarinteippiä tussin valmiiksi.
Ja siitä vain asetta purkamaan.
Teippiä ja tussia tarvitset siiheen että aina kun otat yhden ruuvin tai muun osan irti laitat siihen jonkun tunnuksen teipillä kuten K ja laitat räjäytyskuvaan kyseistä osaa vasaavan kuvan viereen myös K.
Tällöin tiedät minne mikin osa menee eikä kasaamisvaiheessa tule mitään ongelmia siitä minne mikin osa kuuluu.- bhjbhjbhj
yber_softaaja kirjoitti:
Ei sitä vaihdosta 40e kannata maksaa. Tee näin tiillat piipun vaikka pcb:stä ja otat aseen ohjevihon käteesi ja avaat sivun missä näkyy aseen räjäytys kuva. (kuva missä ase on "levitetty" täysin palasiksi)
Sen jäkeen otat maalarinteippiä tussin valmiiksi.
Ja siitä vain asetta purkamaan.
Teippiä ja tussia tarvitset siiheen että aina kun otat yhden ruuvin tai muun osan irti laitat siihen jonkun tunnuksen teipillä kuten K ja laitat räjäytyskuvaan kyseistä osaa vasaavan kuvan viereen myös K.
Tällöin tiedät minne mikin osa menee eikä kasaamisvaiheessa tule mitään ongelmia siitä minne mikin osa kuuluu.Ihan kätevä tyyli, itse en ole koskaan tuollaista keksinyt. Olen aina tehnyt kaiken vaikeimman kautta.
- lolleromoi
http://www.nemesis.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=12891 tuossa purkuohje
- heeps
Joo eli kun olet ostanut tarkkuuspiipun niin suosittelen varaamaan ajan www.hiflow.org
Taidolla ja nopeasti asentaisivat. Ovat vieläpä erikoistuneet noihin AK- mallisiin. Ja yber-softaajalle tiedoksi: kannattaa ennemmin maksaa 40€ ammatilaiselle, kuin ruveta itse säheltämään 300€ maksaneen aseen kanssa, koska aina taitavimmatkin voivat vahingossa onnistua purkamaan aseen lopullisesti. Eli jos et luota omankäden taitoon suunnattomasti niin tsekkaa tuo saitti.aseen voi aina koota jos kaikki osat ovat tallella!!! eli jos huomaa sen ettei asetta enää osaa kasata niin kyllä sen kuntoon saa jos on vain pitänyt huolta ettei yksikään osa ole hukkunut, voi aseen lähettää ammattilaiselle korjattavaksi.
Sitäpaitsi tuon trk. piipun asentaminen on niin yksinkertainen juttu. (mechan avaamisen vaativaan hommaan ymmärrän ammattilaisen puoleen kääntymisen)
Jos sinnulta kuluvat jarrupalat pyörästä vietkö pyörän huoltoon ja maksaat siitä 20e vai ostat palat 5 eurolla ja laitat ne itse??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897