Oliskos tietoo, koska 2008 vm Subarut tulevat myyntiin? Diesel
Outback kiinnostas kovasti...
Uudet dieselit?
7
1737
Vastaukset
- Automiesxxxx
Maahantuoja tai merkkiliikkeet vois tietää paremmin..
Se kone on kyllä tosi mielenkiintoinen, 2.2L, 180hv - Automiekkonen
Jos entiset merkit paikkansa pitää, niin tuskin tulee saataville muulla kuin manuaaliaskilla, ja se on BIG NO-NO....
- 4x4
Hieno homma mun puolesta. Itse kun en automaattia taas
huolisi...makunsa kullakin (ja kyllä, OLEN omistanut myös
automaatin) - Automiekkonen
4x4 kirjoitti:
Hieno homma mun puolesta. Itse kun en automaattia taas
huolisi...makunsa kullakin (ja kyllä, OLEN omistanut myös
automaatin)Kyllä, makunsa itse kullakin. Itse olin jo tottunut ajelemaan automaatilla, mutta sitten tilapäisessä mielenhäiriössä ostin vuosi sitten manuaalin. Eihän sitä kestänyt erkkikään kuin vuoden, nyt on luojan kiitos taas tomaatti tulossa.
- mv 2009
Mallivuoden 2008 Subarut tulevat myyntiin normaalisti tämän vuoden syksyllä, ehkä lokakuun lopulla. Dieseliä ei niissä vielä ole. Boxer-diesel tulee myyntiin vuoden 2008 lopulla, jolloin mallivuosi on 2009.
- forre
pitäs tulla alkuvuodesta 2008
- myöhemmin
forre kirjoitti:
pitäs tulla alkuvuodesta 2008
Suomeen loppuvuodesta 2008.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17113043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454830Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211979Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1131725Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3671655Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481