Tarkoituksena on siis laittaa saunaan, kiukaan taakse verhoilukivet (vastaavaa kiveä kuin Mathiostonella) lattiasta kattoon 1,30 metrin leveydeltä. Kysymys kuuluu: saumataanko välit vai ei?
Kiitos oikeasta tiedosta, jos sellaisen vain saisin tähän hätään joltakin asian tietävältä :)
Verhoilukivet saunassa...
4
2705
Vastaukset
- löytyy
jos alla on kunnos kosteuseristys niin ei tarvitse! Eri asia on jos kivet laitetaan ulkotiloihin jossa väleihin päässyt vesi pääsee jäätymään!
Kivien kanssa kannattaa olla tarkkana, markkinoilla jos kaiken laatuisia ja hintaisia. Vaikka kallis ei aina ole paras niin kohtuu hintaisia kyllä löytyy. Huomioitavaa kiviä ostaessa on se onko ne suojakäsiteltyjä ja kuinka tasalaatuisia ne on! Joillain merkeillä on kivien takaosat niin täynnä isoja kuhmuja että menee hermot naputellessa niitä pois tai sitten laatikossa on tärähdyksestä murtuvia...- ...
Kiitos vastauksestasi, näin sen ajattelin olevankin, mutta halusin faktatietoa varmistaakseni :) Seinä, johon kivet tulevat, on muurattu harkkoseinä, jonka päällä tasoite kosteuseristys. Ja vielä tuohon laatuun/hintaan - kyseessä on keskivertohintainen tiili, jonka laatu tuntuu olevan tasaista ja hyvää eli kuhmuja ei tiilissä takana näy.
- Kiveäseinään
laitat kivet seinään samalla periaatteella kuin kaakelit tai klinkkerit. saumaus mielestäni on ehkä makuasia minä saumasin ja hieno on lopputulos.
Minä keräsin itse kivet luonnosta ja osa kivistä on ulkomaalta tuotuja hienouksia.- juuso
saumasin ja tuli tosi hyvän näkönen. Ainoo, että työlästähän se oli kun piti varoo ettei sauma-aineella sotke kivee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018184- 565072
- 244717
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274620Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364440Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h674332- 623903
- 423565
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on402844- 452559