Hejjjj!

Stadie

Nyt lähtisi tällanen keskustelun aihe, nimittäin mä ihmettelen vähän kun jotkut tutkijat sanoo, että homokseksuaalisuus on yliseksualisoitu. Kysehän on nimenomaan ihmisten välisestä seksuaalisesta kanssakäymisestä ja jännitteestä.

Kääntäisinkin asian näin päin, nimittäin naiseus on tässä yhteiskunnassa yliseksualisoitu. Tavallaan mä olen kyllästynyt olemaan objekti, ja olen sitä kautta kyllästynyt naiseuteeni. Mä olen kai sitten sangen hyvännäköinen, ja siitä asti kun mä olen ollut 12 on vieraat miehet julkisilla paikoilla, liikennevaloissa, uimahallissa, vesihuvipuistossa, käyneet mun takapuoliin rähmäkäpälillään kiinni. Mun on alettu ahdistella ennen kuin itse ymmärsin seksuaalisuudestani juuri mitn. Puhumattakaan sitten baareissa myöhemmin. Lesbopaikoissa on musta ainakin tähän asti ollt se etu, et ei mun takapuoleen oo kyllä kertaakaan käyty kiinni jos on vaan tanssilattialla kaverin kanssa.Porukka on ehkä joskus liiankin känässä, mut sentään jotain häveliäisyyttä löytyy.

Siispä,en mä siis mieskään halua olla, haluan pukeutua tyylikkäisiin, päällesopiviin, käyrännöllisiin vaatteisiin. Ei mulla mitn ns. miehekkäitä lesboja vastaan oo, mut miks se on miesten etuoikeus valita, ettei halua esitellä vartaloaan arkitilanteissa.

Ja vielä lopuksi, mulle seksuaalisuus on henkilökohtainen ja mun sisäiseen ja salatuimpaan olemukseen sidoksissa oleva asia. En mä halua naytellä sitä kaikelle maailmalle ihmisten ilmoilla ollessani.

Onneks urheilupiireissä sai olla kenenkää mitn kysymättä löysissä verkkareissa, ilman että siitä tuli heti seksuaalisuusjuttu

Muiden mielipiteitä ja kommentteja.

Turhautunut

Perään vielä että musta tää maailma on yliseksualisoitunut. Seksillä on aikansa ja paikkansa,mutta nyt sillä tehdään rahaa joka paikassa. Eikä tämä ole saarna niitä vastaan, jotka osaa ottaa seksin vaan seksinä. Mä en vaa osaa,en ainakaan kuin erittäin harvoin. Kunnioitakaa toisiamme. Jesh!

4

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole...

vastaan sanomista.

Samalla kun naisten asema muuten paranee, niin naisten (ja ehkä miestenkin) esineellistäminen ja seksuaalinen halventaminen lisääntyy, ja tulee hyväksytymmäksi.
      :(

• GaLPaL

koko ajan ja joka paikassa jauhetaan siitä tasavertaisuudesta ja naisten oikeuksista miesten maailmassa, niin samaan aikaan miehet, ja median perusteella naiset itsekin, syö maata jalkojen alta pois esittelemällä naisia alastomina miehille suunnatuissa julkaisuissa.. en ainakaan ole törmännyt kuin murto-osaan naisille suunnatusta mediasta jossa on naisten ehdoilla tyrkyllä miehiä.

Ensin taistellaan naisten äänioikeudesta ja kaikesta muusta mikä on ollut joskus vain miesten etuoikeus ja sitten se kaikki tasapuolisuus kuin huomaamatta laitetaan menemään.. ja kuinka halvalla ja typerällä tavalla.
        Siis naiset itse pettävät sukupuolensa seksuaalisuutensa?

Tää meni nyt hieman ohi aiheen, mutta tarkoitin juurikin sitä mitä sinäkin. Että monikin taatusti on hämmentynyt siitä kuinka seksipainoitteista elämä nykyään on. Ja varsinkin naisiin kohdistuva seksuaalikäyttäytyminen. Kaikki media on täynnä puolialastomia, lähes poikkeuksetta leikeltyjä naisvartaloita, joita nuoret katsoo ja kopioi omaan tyyliinsä esiintyä ja pukeutua, ymmärtämättä mitä se tuo tullessaan. Ymmärtämättä että useimmille miehille, ikään katsomatta, niukka pukeutuminen on kutsu käpälöintiin. ÄLLÖTTÄVÄÄ.

• Matleena1206
        GaLPaL kirjoitti:

koko ajan ja joka paikassa jauhetaan siitä tasavertaisuudesta ja naisten oikeuksista miesten maailmassa, niin samaan aikaan miehet, ja median perusteella naiset itsekin, syö maata jalkojen alta pois esittelemällä naisia alastomina miehille suunnatuissa julkaisuissa.. en ainakaan ole törmännyt kuin murto-osaan naisille suunnatusta mediasta jossa on naisten ehdoilla tyrkyllä miehiä.

Ensin taistellaan naisten äänioikeudesta ja kaikesta muusta mikä on ollut joskus vain miesten etuoikeus ja sitten se kaikki tasapuolisuus kuin huomaamatta laitetaan menemään.. ja kuinka halvalla ja typerällä tavalla.
        Siis naiset itse pettävät sukupuolensa seksuaalisuutensa?

Tää meni nyt hieman ohi aiheen, mutta tarkoitin juurikin sitä mitä sinäkin. Että monikin taatusti on hämmentynyt siitä kuinka seksipainoitteista elämä nykyään on. Ja varsinkin naisiin kohdistuva seksuaalikäyttäytyminen. Kaikki media on täynnä puolialastomia, lähes poikkeuksetta leikeltyjä naisvartaloita, joita nuoret katsoo ja kopioi omaan tyyliinsä esiintyä ja pukeutua, ymmärtämättä mitä se tuo tullessaan. Ymmärtämättä että useimmille miehille, ikään katsomatta, niukka pukeutuminen on kutsu käpälöintiin. ÄLLÖTTÄVÄÄ.

käytöksestä, jos joku käpälöi tai ottaa jostain kiinni. Saattaa se siitä joskus johtuakin, mutta useimmiten ei. Olen ennemminkin epänaisellinen, mutta kyllä minuakin kerran yksi mies otti housuntakamuksesta kiinni, kun menin bussista ulos. Yleensä olen saanut olla rauhassa. Ruotsissa kesätöissä ollessani, pojat huusivat Läckerbit! kun kävelin kadulla. Se tuntui jopa hyvältä.

• Stadie
        Matleena1206 kirjoitti:

käytöksestä, jos joku käpälöi tai ottaa jostain kiinni. Saattaa se siitä joskus johtuakin, mutta useimmiten ei. Olen ennemminkin epänaisellinen, mutta kyllä minuakin kerran yksi mies otti housuntakamuksesta kiinni, kun menin bussista ulos. Yleensä olen saanut olla rauhassa. Ruotsissa kesätöissä ollessani, pojat huusivat Läckerbit! kun kävelin kadulla. Se tuntui jopa hyvältä.

Joo, oon ihan samaa mieltä tossa et heitetään menee valtavasti kovalla työllä saavutettua tasa-arvoa. Mutta jos yrittää pureutua asian ytimeen, niin miksi monetnaiset ovat niin huomionkipeitä? Jas jos on kaunis vartalo, sitä huomiota kyllä saa, paljastavilla vaatteilla ainakin. Oks tyypeillä niin huono itsetunto, eikä tajuu et se on oikotie onneen. Poppari Pink puhui tosta ihan samasta, heitetään vessasta vuosikymmenten työ. Ja miten se tuntuu vaikuttavan kaikessa, nyt eduskuntaankin tuntuu pääsevävän jos on kaunis!

Ja Matleenalle, oon sunkin kanssa aika samaa mieltä. Jos baarissa tanssii hyvällä fiiliksellä, ei sen ole tarkoitus välttämättä olla provosoivaa. Ja vaik oliskin, katsominen on ihan eri asia kun iholle käyminen. Uimahallissa kaikille on uikkarit! Kyl siinä tulee sellanen "voi vittu- olo" hetkeksi, kun jonkun käsi on yhtäkkiä takapuolessa kiinni. Ja tajusinpas just, että on jääny uimahaalikäynnit aika ähille viime aikoina. Mä rupeen aina vähän tiedostamattakin välttämään paikkoja joissa sattuu jotain ei-kivaa. Eikä se oikeasti naisesta johdu, koittaaakapas miettii jotain esimerkkitilannetta.. ei tuu helposti mieleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      187
      2738
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2549
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2257
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2084
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1749
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1454
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      205
      1450
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      227
      1193
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1158
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      370
      1083
    Aihe