Kyselisin noit´ten ovis tikkujen käytöstä! Mulla on se donna ovistesteri ollu jo pari kolme kuukautta. yhen kerran olen onnistunut "näkemäan" sillä oviksen! (ei tärpänny) nyt tilasin noi ovis tikut donnatesterin ohella voisin kokeilla tikuttaa... niin kysymys kuuluupi et te jotka olette noita tikkuja käyttäny ja saanu mahdolliset viivat ni milloin kierron vaihees olette alkanut tikuttamaan? mun kierto on yleensä 32 mutta on keskenmenon jälkee vaihellu 42,34,43, ja nyt 35 joten missä kierron vaihees mun olis järkevintä kokeilla tikkuttaa? tilasin testejä 18kpl riittääkö?
Kiitos jo etukäteen kun viitsitte vastata!!
ps.Laitoin tän tänne teitin odottajien puolelle ku teillä on varmaa enempi tätä raskautumis tietoo sun muuta tietoo ovis tikkujen käytöst esim... :)
ovistikkujen käytöst
3
243
Vastaukset
- aloittaa
tikuttelu jo kp10 ja jatkaa niin kauan, et ovis löytyy.Alkuun siihen kuluu tikkuja ja hermoja, mut sitten kun kierto alkaa säännöllistymään, niin jatkossa ei tartte kuin muutamana päivänä tikutella. Kun sanotaan, et yleensä ovis on kp10-14.Ja sulla voi tulla ovis myöhemmin, kun kiertokin on pidempi. Tsemppiä! =)
- minäpä vaan
kiitos paljon!!!
- Tähti
Itse olen hieman skeptinen ovistikkujen suhteen.. Mulla oli käytössä huipputarkka Clearbluen digitaalinen ovismittari eli ei tarvinnut vertailla viivojen vahvuutta, kone ilmoitti yksiselitteisen vastauksen.
Mutta: vaikka tiesin ovuloivani ja kuukautiset olivat säännölliset (kierto tasan 28 pvää) niin ovista en löytänyt läheskään joka kierto, vaikka useimmiten tunsin kierron puolivälissä ovisoireita. Kysyin tätä lääkäriltä ja hänen mukaansa luteinisoiva hormoni (eli se ovishormoni jota testi näyttää) näkyy niin vähän aikaa virtsassa, että jos haluaa saada varmasti LH-huipun näkymään, täytyy tikuttaa aamuin illoin. Näin kuulemma tehdään jos täytyy esim. sairaalaoloissa selvittää milloin on LH-huippu.
Käytännössä tämä tarkoittaisi valtavasti tikuttelua, ajan ja rahan kuluttamista.
Lisäksi lääkäri sanoi, että tikuttelu saattaa nostaa naisen stressihormoneja sen verran että raskautuminen vaikeutuu. Mulla kävi näin, en raskautunut niissä kierroissa kun tikuttelin. Mutta heti kun lopetin turhautuneena tikuttelun, tulin raskaaksi! Tosin se päättyi keskenmenoon mutta nyt olen uudelleen raskaana ja taas ilman ovistikuttelua. Noudatin vain tämän vanhahkon lääkärin neuvoa: rakastelin mieheni kanssa joka toinen päivä alkaen kiertopäivä 7 ja loppuen kiertopäivä 17. Ja samantien tärppäsi!
Mutta jos kerran olet jo tikkuja tilannut niin sinuna odottelisin kyllä että kierto tasaantuisi ennenkuin aloittaisin tikuttelun. Ihan turha tuhlata tikkuja epämääräiseen kiertoon. Keskenmenon jälkeen kierto saattaa heitellä muutamia kuukausia joten veikkaan että sulla tasaantuu se hyvin pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837