Haluaisin kysyä miten clomit ovat vaikuttaneet psyyken ja fyysisenkin elämisen puolella. Itselläni on painontunnetta alavatsassa, molemmin puolin on tuntunut jomottelua munasarjojen kohdalla. Clomipäivien aikana itkin milloin mistäkin syystä, räjähtelin turhista asioista ja loukkaannuin milloin mistäkin. Että onko tutun kuuloista vai onko tämä harvinaista? Tässä nyt ovulaatiota odotellaan, jos vaikka saataisiin plussa aikaiseksi. Onhan tää aikamoista mutta mahdollinen tulos on vaivan arvoinen.Jos teillä tärppäsi clomeilla niin tuliko yksi vai kaksi vai useampia jälkeläisiä kerralla? Toivoisimme tuplia,ehkä hiukka rohkeaa, mutta yksikin olisi jo enemmän kuin paljon.
juuri clomit aloitettu...
5
781
Vastaukset
- että...
miten sut tutkittii ja millä perusteella sait clomit? olen täs toivonnu pikku kääröä reilun vuoden ja ajattelin et mulla ei varmaa tule edes ovista... Mitä tutkimuksia ne sulle teki ja kauan kesti et sait clomit?
- Clomeja kans
Mulle tehtiin ultra ja mies määrättiin antamaan siemennestenäyte. Sitten oli yhteisaika polille ja sain clomit. Ekaa ovista ootellaan.
- Onni-75
Voit varautua vielä rankempaan, jos Clomit ei auta. Edessä voi olla inssit ja ivf hoitot, joissa sumutellaan ja pistetään itseensä hormooneja (IVF). Ei tule olemaan niissä hoidoissa helppoa, mutta en halua kuin varoitella..
- joy80
vauvaa yritettiin aika pitkään luomuna mutta ei onnistunu,kävin yksityisellä lääkärissä ja sain heti clomeja.Eka kuurin jälkeen tärppäsi.Nyt Rv9 ja alkuraskauden ultrassa näkyi sydämen syke.Yksi sikiö oli.
- toiveissa..
Onnea vaan, olipa mukava kuulla että noin meni. Nyt tässä on ovuloitu ja ans kattoo saatiinko mitään aikaiseksi, yritystä oli ainakin ;-) Kyllä se on jännä juttu tuo vauvakuume, se kun tulee niin ei se oikein parane muulla kuin vauvalla. Toivon että meillä clomit auttaa koska luulen että muut hoidot ovat minulle turhan rankkoja, taidan olla suht herkkä kaikille tommosille aineille. Jäämme seuraamaan tilannetta ja onnea teille jatkossakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770