tienaa rahaa lovethat pokerista

nixon6........

eli lovethat pokerissa on ilmaisturnauksia esim 50$ turnas kahden tunnin välein josta voittaja saa 25$ toinen 15$ kolmas 5$. On myös viikottainen ja kuukausittainen joiden päävoitot ovat viikottaisessa 250$ ja kuukausittaisessa 2500$. Pelaajia ei ole kovin paljon esim 50$ turnauksessa on yleensä noin parikymmentä riippuu kellon ajasta, joka on amerikas kellon aika, jos rekisteröidyt minun kautta saat 10$ alku pelirahaa. Kun olet saanut 200$ rahat saa pihalle. Ja rahaa saa myös näinkin kun saa muita ilmoittautumaan tässä linkki http://www.lovethatpoker.com/?publs=19237. olen itse jo nostanut 200$ tilille tuli vähän alle kakssataa euroa.

5

583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on sitten niin

perseestä...alottelijat menkööt sinne heittämään arvalla korttia...

• .....

mitenhän tuon 10$ saa?

• nikoooooooooo

Paina sitä linkkiä ja sitten oikee ylä kulma rekister ja sitten rekisteröidyt. sitä kymppiä ei saa itelleen vaan se on vaan bonus kun on 200€ niin saa pihalle

• taaperollo

No nyt kyllä täytyy ihmetellä että mitä virkaa sillä kympillä tuolla on, ku ei sillä pääsee mitään pelaamaan???
      Kaikki pelit on vaan jotain nappipelejä....tyhmää.
      Siis onko siellä oikeen rahan pelejä ollenkaan?

• nikooooooooo

Siis on siellä rahapelejä, joita voi pelata ilmaseksi ja voittaa oikeeta rahaa siis ilmaiseksi laittamatta rahaa itse. En tiiä mitä tolla kympillä tekee se vaan on bonus, jos menee tästä linkistä niiku valmiiksi. Sit kun 200 $ kasassa sen SAA TILILLE. Ei oo paska paikka koska pelaajii vähän et jos pokerista haluu rahaa. Esim vaikka joku suomalainen ilmaisturnaus 200 pelaajaa voitto 10€, mutta täällä turnaus josta voittaa 25$ niin siinä on noi pari-viiskytä pelaajaa suunnilleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      273
      2824
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      40
      2259
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1977
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1697
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      104
      1640
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1355
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1297
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1233
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1159
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1112
    Aihe