Muutin kaks kuukautta sitten kerrostaloon vuokralle.Tää on rakennettu 1957 ja mun kämppä rempattu viime kesänä.Saatan oksentaa pahimmillaa 3-6kertaa päiväs ja paljon!
Yritän kyllä lopettaa,mut se on vaikeeta..neuvoi?En oo ennen asunu kerrostalos ja pelkään aiheuttavani jonkun putkivahingon tänne..
Voiko putket tukkeutuu
4
687
Vastaukset
- Bulimikko
Monennessako kerroksessa asut?
Itse asun kylläkin omakotitalossa ja oksennan paljon, kun oksennan pahimmillaan 2,5l, se on kyllä aika maksimi.
Ei ole todennäköistä, että tukkeutuisi, on ne putket sen verran vahvoja ja paksuja. Joten sanoisin vaan, että ei tarvitse murehtia. Olen itsekin joskus kerrostalossa oksentanut ja ei se sen kummempaa ole, kuin täälläkään. KUNHAN VAROT, ETTEI NAAPURIT KUULE.. :D - ne kyllä voi
Luin kerran yhden kirjan, Mayra Hornbacher / Elämä kateissa, jossa niiden omakotitalon putket oli tukossa harva se päivä. Mutta päähenkilö olikin oikein mestarioksentaja, laattasi varmaan kymmenen kertaa päivässä viikonlopun ajan aivan tajuttomia määriä.
Kerrostalossa tuskin vastaavia ongelmia on, ne röörit on aika paksut ja siellä mahtuu kulkemaan jos jonkinlaista. Tietysti voit varulta kysellä milloin putkiremontit on viimeksi tehty.- kiitos vastauksista!
Asun kolmannessa kerroksessa,tässä kerrokses on pelkkii opiskelijoita ja ne muutenkin juhlii aika ankarasti,tuskin kukaan kiinnittää muhun huomiota!=)
Oon itekki lukenu kyseisen kirjan ja siitä toi oikeestaa tuliki mieleen.Oikeestaan mä kysyin jo,heti ku muutin..=) Katto vuokraisäntä aika pitkää ku utelin mitä tehdä jos tulee home-tai putkivikoi.Kuulemma tää kämppä on viime kesänä tehty,ihan uus kaikki.Että tuskin tulee ja jos ei oo ite aiheutettua(hhm..)niin taloyhtiö maksaa..kuinkas sen nyt ottaa...;)
No,toivotaa ettei tuu mitään.Kuuluuko sitten muihin kämppiin jos oksennan yöllä?Kuuntelen kyllä samalla musiikkia,mutta kai ainakin vessan vetäminen kuuluu..?Häiritseeköhän se jotakuta?
Öitä kaikille ja kiitos vielä vastauksistanne!! - ..........
kiitos vastauksista! kirjoitti:
Asun kolmannessa kerroksessa,tässä kerrokses on pelkkii opiskelijoita ja ne muutenkin juhlii aika ankarasti,tuskin kukaan kiinnittää muhun huomiota!=)
Oon itekki lukenu kyseisen kirjan ja siitä toi oikeestaa tuliki mieleen.Oikeestaan mä kysyin jo,heti ku muutin..=) Katto vuokraisäntä aika pitkää ku utelin mitä tehdä jos tulee home-tai putkivikoi.Kuulemma tää kämppä on viime kesänä tehty,ihan uus kaikki.Että tuskin tulee ja jos ei oo ite aiheutettua(hhm..)niin taloyhtiö maksaa..kuinkas sen nyt ottaa...;)
No,toivotaa ettei tuu mitään.Kuuluuko sitten muihin kämppiin jos oksennan yöllä?Kuuntelen kyllä samalla musiikkia,mutta kai ainakin vessan vetäminen kuuluu..?Häiritseeköhän se jotakuta?
Öitä kaikille ja kiitos vielä vastauksistanne!!mun vessaan kuuluu selvästi naapurien jutut joten nekin kai kuulee mut, mutta vatut siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770