Rinta syöpä..?

strawberry`

Molempien rintojeni sisällä on sellaiset möykyt.
Niitä pystyy liikuttelemaan.. Voisiko olla rintasyöpää?
Olen vasta 15-vuotias, mutta kyllähän se kai kaiken ikäisille voi tulla.
Sitten piti kysyä, että, jos pidättelee kauan virtsaa nii voinko siitä tulla kohtuun syöpää?
kun musta tuntuu, että mun kohdun kohdalla tuntuisi jotain lihaksen tapasta tai jotain.. ja ei siellä varmaan lihasta ole?
Kiitos, jos joku vastaisi!

6

751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • worry

      Ensinnäkin, en ole kuullut että ihan noin nuorilla rintasyöpää olisi. Toiseksi harvoin rintasyöpä on molemmissa rinnoissa yhtaikaa.
      Kyse on varmaan hormonaalinen...

      Ja se virtsanpidätys ei kyllä kohtuun vaikuta. Epäterveellistä se kyllä on, pidättää virtsaa... bakteerit saavat aikaa muhia virtsarakossa. Parempi käydä vessassa säännöllisesti.

    • itselläni

      sinua nuorempana oli toisessa rinnassa joku möykky.
      Äitini vei minut ilm. koululääkärlle, joka ehdotti koepalan ottoa. Äiti vei minut kuitenkin jollekin erikoislääkärille, joka oli sille edelliselle lääkärille todella vihainen ja sanoi, että ei kai me nyt tyttölapsen rintaa mennä pilaamaan. Rinnathan ovat alkaneet kasvaa.
      Tästä on aikaa vaikka kuinka monta vuosikymmentä, mutta minulle on jäänyt elävästi mieleen nämä lääkärin sanat.
      Voithan käydä näyttämässä kouluterveydenhoitajalle, että saat asiasta varmuuden.

      Ei siitä virtsanpidätyksestä mitään kohtusyöpää tule, mutta eihän niitä bakteereja siellä kannata muhimassa pitää.

      • strawberry`

        Kiitoksia vastauksista..
        Mutta en kyllä usko, että rinnat enää kauheasti kasvaa.. tällä hetkellä jo b-kuppi.


      • kyllä ne
        strawberry` kirjoitti:

        Kiitoksia vastauksista..
        Mutta en kyllä usko, että rinnat enää kauheasti kasvaa.. tällä hetkellä jo b-kuppi.

        kasvaa... Viiden vuoden kuluttua huomaat eron....!


    • juttu on

      oon 16 vuotias ja rinnoissa on sellaset möykyt. Kummassakin, ollut mielestäni ala-asteikäisenä jo...?? Kipeät eivät ole koskaan eivätkä mitään, joten ei kai mulla mitään rintasyöpää voi olla.

      • epätodennäköisempää

        sairastua rintasyöpään, mutta tuo sinun: "kipeät eivät ole koskaan olleet eivätkä mitään, joten ei kai mulla mitään rintasyöpää voi olla" -Ei rintasyöpä välttämättä oireile millään tavalla. Joillakin syöpä löytyy ihan vahingosa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1197
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      879
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe