Olin hitsannut autoa puoli päivää ja käryä oli tarttunut vaatteisiin (huom en käytä lainkaan tukkaa ).
Palattuani asuntoon,aivan eri rakennukseen,lepäilin pöydän ääressä ja yläpuolella oleva varoitin alkoi pilpattaa.Tarkistin ettei t-paita ollut jäänyt kytemään kuten joskus sattuu,eikä mikään palanut.
Hiljensin varoittimen useita kertoja puhaltamalla siihen paineilmaa,lopulta oli mentävä suihkuun eikä sen jälkeen varoitin laukeillut enää.
Perin oudoksuttava tapaus sillä tupakointikaan varoittimen alla ei aktivoi sitä.
Yliherkkä palovaroitin
3
2314
Vastaukset
- herkistyvät
Tahtoo olla että varoittimet herkistyvät vanhetessaan, kuten meilläkin eräs hälytin joka hälytti kylppäristä tulleen vesihöyryn vaikutuksesta.
Samoin asuntoautossa oli halpishälytin, joka hälytteli vanhemmiten kosteuden noustessa.
Joten ei kun hälytin vaihtoon, jos se rupeaa olemaan turhan herkkä. - fct
Minulla Icasin varoitin kesti vain muutaman vuoden, jonka jälkeen se alkoi huutamaan ilman mitään syytä. Kokeilin vaihtaa paristoa mutta ei... roskiin meni.
- ....................
Olisiko tämä palohälytin semmoinen joka tunnistaa jos ilmassa on häkää, jos sussa on häkää hitsauksen jälkeen...
No, kuten sanottu, villi veikkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770