Sattuisiko kukaan tietämään, mitä kaikkea tarvitsee hankkia ja ottaa mukaan heti ensimmäisinä koulupäivinä?? Itse sain vain listan kaikista tarvittavista tarvikkeista ja kirjoista, mutta missään ei lukenut, milloin ne pitää hankkia.
Työkengät minulla jo on, mutta pitääkö esim. jotain kirjoja hankkia itse tilaamalla kirjakaupasta vai tilataanko ne yhdessä koulun kautta?
Kiitokset kaikille, jotka viitsivät vastata. :)
parturi-kampaaja...
4
474
Vastaukset
- Ninja26
Vaikka en kyseisestä linjasta mitään tiiä, että ne ekan parin viikon aikana pitää olla. Kuis pitkään siulla se lista on ollu? Mistä sie sen sait?
- tuleva parturi-kampaaja
se tuli silloin kesäkuun alussa sen hyväksymiskirjeen mukana. kampaajalla ollessani kysyin, niin hän sanoi kyllä tarvikkeista että koulussa sitten tilataan firmoilta. mutta tää kirja-juttu vähän kyllä hämää... :/
- Ninja26
tuleva parturi-kampaaja kirjoitti:
se tuli silloin kesäkuun alussa sen hyväksymiskirjeen mukana. kampaajalla ollessani kysyin, niin hän sanoi kyllä tarvikkeista että koulussa sitten tilataan firmoilta. mutta tää kirja-juttu vähän kyllä hämää... :/
Tosin se kouluha alkaa jo tässä parin päivän sisällä mut tuskin niitä kirjoja heti ekoina päivinä tarvii, se on vaa sellast tutustumista. Varsinainen koulu alkaa sitte seukilla viikolla...
- parturi-kampaaja vuodesta 05
Kynä on hyvä olla ja paperia et jos tulee jotain tietoo seuraavista päivistä. Ekoina päivinä kerrotaan vähän mitä kolmena vuotena tulee eteen. Ja sitten esitellään toisiamme ja muutenkin tutustutaan ympäristöön. Onnee vaan ammatinvalinnalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760