että harvemmin kuulee naisen saaneen sydärin, kuin miehen. Mietippä vaan. Yli5-kymppisillä naisilla on paljonkin sydän oireita"monenmoisia, joita nainen itse ei yhdistä sydänperäisiksi.
KANTSII TUTKITUTTAA SYDÄNKUNTONSA, MYÖS SINÄ 50 NAISTEN NAINEN!
kAIKKI LEKURIIN VUOSITERVEYS TARKASTUKSEEN=D
Tässä nyt oli ideana se..
5
641
Vastaukset 5
puolestasi, että oli väärä hälytys. Toivon näin vakavaan asiaa asiallisia vastauksia, joita mielenkiinnolla luen minäkin.
- tosiukko*
Jotain neurologista vikaa olen havaitsevinani sinuss jo pitemmän seurannan pohjalta. Tekstisi muuttuu yhtäkkiä isoiksi kirjaimiksi. Huomaatko itse sitä?
Se voi johtua vasemman käden pakkoliikkeistä tai hermoratojen sähkökemiallisesta resistanssista niskan alueella.
Onko sinulla niska-hartiaseudun vaivoja?
Ne voivat johtua paljosta istumisesta näytön ääressä.- namisuku
huomannut, kiva kun pidät huolta:)
- usein
KANTSII TUTKITUTTAA SYDÄNKUNTONSA, MYÖS SINÄ 50 NAISTEN NAINEN!
kAIKKI LEKURIIN VUOSITERVEYS TARKASTUKSEEN=D
miksi usein huudat,
onko asiasi niin tärkeää. - mansijoki
harvemmin kuulee naisen saaneen sydärin, kuin miehen.
---------------------------
tässä työkaverini vaimo sai aivan yllättäen,
jäi kotiin kun mies kävi kaupassa,
puolessa tunnissa menehtyi, aivan terve ja hyvin nuorekkaan näköinen.
myös lehdessä luki, kun alta 50v hoiti lapsia ja sai sykärin,
lapset luulivat mamman leikkivän, useita tunteja.
kyllä niitä tulee, vähän/paljon,
vaikka keskimäärin alkavat vasta yli 75 vuotiaasta.
Tosiaan kannattaa tutkia,
ajaa kuntopyörällä sairaalassa, muuttoman vuoden välein,
niin mekin olemme tehneet.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta843407Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3951260Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty38954Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty71833Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä196787Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s271714Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto22690Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31618Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen18592Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan33576