että harvemmin kuulee naisen saaneen sydärin, kuin miehen. Mietippä vaan. Yli5-kymppisillä naisilla on paljonkin sydän oireita"monenmoisia, joita nainen itse ei yhdistä sydänperäisiksi.
KANTSII TUTKITUTTAA SYDÄNKUNTONSA, MYÖS SINÄ 50 NAISTEN NAINEN!
kAIKKI LEKURIIN VUOSITERVEYS TARKASTUKSEEN=D
Tässä nyt oli ideana se..
5
641
Vastaukset
puolestasi, että oli väärä hälytys. Toivon näin vakavaan asiaa asiallisia vastauksia, joita mielenkiinnolla luen minäkin.
- tosiukko*
Jotain neurologista vikaa olen havaitsevinani sinuss jo pitemmän seurannan pohjalta. Tekstisi muuttuu yhtäkkiä isoiksi kirjaimiksi. Huomaatko itse sitä?
Se voi johtua vasemman käden pakkoliikkeistä tai hermoratojen sähkökemiallisesta resistanssista niskan alueella.
Onko sinulla niska-hartiaseudun vaivoja?
Ne voivat johtua paljosta istumisesta näytön ääressä.- namisuku
huomannut, kiva kun pidät huolta:)
- usein
KANTSII TUTKITUTTAA SYDÄNKUNTONSA, MYÖS SINÄ 50 NAISTEN NAINEN!
kAIKKI LEKURIIN VUOSITERVEYS TARKASTUKSEEN=D
miksi usein huudat,
onko asiasi niin tärkeää. - mansijoki
harvemmin kuulee naisen saaneen sydärin, kuin miehen.
---------------------------
tässä työkaverini vaimo sai aivan yllättäen,
jäi kotiin kun mies kävi kaupassa,
puolessa tunnissa menehtyi, aivan terve ja hyvin nuorekkaan näköinen.
myös lehdessä luki, kun alta 50v hoiti lapsia ja sai sykärin,
lapset luulivat mamman leikkivän, useita tunteja.
kyllä niitä tulee, vähän/paljon,
vaikka keskimäärin alkavat vasta yli 75 vuotiaasta.
Tosiaan kannattaa tutkia,
ajaa kuntopyörällä sairaalassa, muuttoman vuoden välein,
niin mekin olemme tehneet.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761219
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t232557- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510