Ei ainakaan sexii puuttunu, mun kaveria pani varaohjaaja, itte olin kahen eri pojan kanssa... Muilla yhtä hyvii kokemuksia? ;D
Leirillä pantiin...
8
3958
Vastaukset
- huono provo
Ei mene läpi, surkea yritys !
- Voi voi voi!
Jäikkö itte aikoinaan puutteeseen ei vissiin flaksi käyny :D
- keksi parempi vitsi
onhan mulla kuitenkin ihan hyvii kokemuksii leiriltä vaikkei sie pantu ja vähä vaikee uskoo et sie teidänkään leirillä tapahtu mtn sellasta
- Otan osaa...
Mun kaveri otti suihinki silt ohjaajalt mut sano kyllä jälkeepäin ettei ollu kauheen kiva kokemus.
- teil
Otan osaa... kirjoitti:
Mun kaveri otti suihinki silt ohjaajalt mut sano kyllä jälkeepäin ettei ollu kauheen kiva kokemus.
Herää rakas lapsi ja tunne tilasi. Jumala sinua armahtakoon!
- riaprilainen
mulle ei käyny yhtä hyvin riparilla, piti tyytyä omaan käteen...:(
- -------------------
Mut mä menetin toka vikana leiripäivänä neitsyyteni, seurustelin ´sen jälkeen pojan kaa puoli vuotta :) oltais varmaan viälki yhes mut se muutti toisee kaupunkiin ja kumpikaan ei halunnu mitään kaukosuhdetta ..
- toimintaa
Tervettä nuorta seksi kiinnostaa. Ette ainakaan antaneet kannibaalien lannistaa, vaikka riparilla olittekin. Hyvin menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750