Osaako kukaan selittää, miksi suomen kielen oikolukusanasto häviää jatkuvasti Firefoxista ja täytyy asentaa uudelleen?
Ja asennuksen jälkeen Firefox täytyy sammuttaa ja käynnistää useamman kerran, että oikolukusanasto tulee mahdolliseksi valita.
Minulla on Firefoxissa asennettuna myös ruotsin kielen vastaava toiminto, eikä sitä ole tarvinnut asentaa kuin kerran.
Suokko - oikolukija
5
560
Vastaukset
- ent. oikolukija
Jollet osaa edes kirjoittaa ohjelman nimeä oikein, lienee se tosiaan pois päältä.
Lisätietoja: http://www.mozilla.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=2&t=2520- mutta,.,.,.,
homma nyt vain menee niin, että vähän väliä kyseinen lisuke häviää firefoxista kuin pieru Saharaan. Ja samasta syystä jouduin kirjoittamaan nimen ulkomuistista.
Mutta itse kysymykseenhän sinulla ei ollut mitään sanottavaa. Taidatkin olla vain sitä maailman turhinta porukka, joka ei tiedä mistään asiasta mitään, mutta kiertää silti netin eri foorumeilla vittuleimassa ihmisille, jos nämä kirjoittavat jonkun sanan väärin. Arvaisinko oikein? Niinpä juuri - Ko. henkilö antoi
mutta,.,.,., kirjoitti:
homma nyt vain menee niin, että vähän väliä kyseinen lisuke häviää firefoxista kuin pieru Saharaan. Ja samasta syystä jouduin kirjoittamaan nimen ulkomuistista.
Mutta itse kysymykseenhän sinulla ei ollut mitään sanottavaa. Taidatkin olla vain sitä maailman turhinta porukka, joka ei tiedä mistään asiasta mitään, mutta kiertää silti netin eri foorumeilla vittuleimassa ihmisille, jos nämä kirjoittavat jonkun sanan väärin. Arvaisinko oikein? Niinpä juurilinkin asiasta, taitaa olla parempi jättää homma sikseen kunnes kelit jäähtyy!
- salai
mutta,.,.,., kirjoitti:
Mutta itse kysymykseenhän sinulla ei ollut mitään sanottavaa. Taidatkin olla vain sitä maailman turhinta porukka, joka ei tiedä mistään asiasta mitään, mutta kiertää silti netin eri foorumeilla vittuleimassa ihmisille, jos nämä kirjoittavat jonkun sanan väärin. Arvaisinko oikein? Niinpä juuriOlen oikeasti testannut oikolukua mm. antamassani linkissä ja kertonut erilaisista mahdollisuuksista.
- Joo..
Sinunkin mielestä pitäsi toimia..
http://i50.photobucket.com/albums/f328/Laredon/Soikko1.jpg?t=1186585175
Tulee mieleen että häiritseekö nuo oikolukijat toisiaa..Koitappa pelkällä Suomen lukijalla jos toimii niin lisää Ruosin oikolukija ..jos ei toimi enää niin tuosta voi päätellä ehkä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51775Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331260En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679