sokeritasapainoon? mun sokerit menee hyvin helposti mataliksi.Onko kellään hyviä neuvoja?Syön jotain pintä säännöllisin väliajoin.ei tarvitse edes tehdä mitään kun sokerit laskee.Tietääkö kukaan mistä se johtuu toi helteen vaikutus sokeritasapainoon?
Miten helle vaikutttaa
4
975
Vastaukset
- zipd
eihän helteellä pitäis olla mitää merkitystä sokeritasapainoon.
- mutta kun on.
Jotkut eivät saa sokereitaan pysymään alhaalla helteiden aikana. Onhan se selvää, että nestekierto ja kaikki muu elimistössä muuttuu lämpötilan muutoksen mukana. Kehoittaisin lukemaan myös diabetes.fi-->kohtauspaikka keskusteluja. Mielestäni siellä on paljon enemmän asiantuntemusta, kuin täällä.
- vastauksesta
mutta kun on. kirjoitti:
Jotkut eivät saa sokereitaan pysymään alhaalla helteiden aikana. Onhan se selvää, että nestekierto ja kaikki muu elimistössä muuttuu lämpötilan muutoksen mukana. Kehoittaisin lukemaan myös diabetes.fi-->kohtauspaikka keskusteluja. Mielestäni siellä on paljon enemmän asiantuntemusta, kuin täällä.
ensimmäisellä vastaajalla on onneksi helppohoitoinen diabetes.
- Almiira
Kyllä sillä nykyisellä insuliinillani on alentava vaikutus, vanhalla en edes huomannut mitään. Helteillä ei tule syötyä niin proteiinipitoista, vaan jotain kevyesti, joten sekin vaikuttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604