Saako tähän malliin laitettua herätyskellon ääneksi esim jonkun soittoäänen?? ja mitenhän se onnistuu..=)
samsung Z720 herätyskello
1
547
Vastaukset
- Z720
Kyllä saa, itse just hankkinut z720 ja kesti ennenkuin ymmärsin miten se onnistuu... varsin jos haluaa ääneksi joku muu soittoääni kuin ne mitkä ovat alunperin puhelimessa. (ladattu ääni, mp3...)
Eli ensin klikkaat "Hälytykset" -> "ok" -> "hälytysääni" -> "ok" -> "äänet" -> esim. "soittoäänet"
Siinä just se hämärä että vaikka on ladattu tietokoneesta uusia soittoääniä, ne eivät näy nyt listalla! Mutta klikkaa vain vaikka eka ääni ja selaa siellä Mediasoittimessa navigointinapilla kunnes löydät oma äänesi!
Sama juttu on myös jos haluaa jonkun hauskan "wavin" netistä tekstariääneksi! Silloin täytyy ensin mennä muokkaamaan normaali profiili, selata oikealle "Uuudet viestit" -> "viestin merkkiääni" -> "käytä omaa hälytysääntä" ja sitten loppuosa sama kuin hälytyksen äänen kanssa! Toivottavasti oli tieto avuksi! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293