sas yllatti

pettynyt matkaaja

viime vuonna oli kaikki juomat ilmaisia ja nyt viime viikolla lensin kopis-bkk valin ja jopa lentoemo yllatti juomat juotuani laskun tuomalla, kaikki maksavat nykyaan 2 euroa.
tosin kaverini kertoi finnairin tarjoavan enaan yhden juotavan ja se on siina, syy tahan on kuulema lisaantunut hairiokayttaytuminen lennoilla.

5

1154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juomat

Ei ilmaisia juomia ole koskaan ollutkaan.
      Kerran kun pyysin pari litraa mukaan kotiin
      niin eihän ne antaneet.

• olla

se sun frendis sitten se häiriökäyttäytyjä Finaairin lennolla, jos sai vaan yhden juoman. Kyllä meikäläiselle on tarjoilu pelannut.

• kanssa SASilla :-(

Effective 01OCT06, alcoholic beverages will be charged for.
        Together with the meals passengers will be offered a complementary beverage (not Champagne). For additional alcoholic beverages with the coffee or between meals, following prices will be charged:
        Beer, Wine, Drink - 30 DKK/NOK/SEK, 5 USD or 4 EUR
        Champagne - 60 DKK/NOK/SEK, 8 USD or 7 EUR

• ongelma...

Jos tilanne on niin paha ettei parin tunnin
        lentoa pysy hengissä ilman viinaa niin kannattaa
        varmaan jäädä kotiin kossukorin kanssa?

• MATKAAJAMIES
        ongelma... kirjoitti:

Jos tilanne on niin paha ettei parin tunnin
        lentoa pysy hengissä ilman viinaa niin kannattaa
        varmaan jäädä kotiin kossukorin kanssa?

Alkoholi ei todellakaan ole ongelma ja kylla 11-12 tunnin lento on enemman kuin pari tuntia ja perillepaasya odotellessa olisi mukava muutamat viinilasilliset nauttia ja tuo on ollutkin mukava etu ennen reittilennoilla vaan kaikki nykyaan muuttuu, huonompaan suuntaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1762
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1434
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1132
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe