viime vuonna oli kaikki juomat ilmaisia ja nyt viime viikolla lensin kopis-bkk valin ja jopa lentoemo yllatti juomat juotuani laskun tuomalla, kaikki maksavat nykyaan 2 euroa.
tosin kaverini kertoi finnairin tarjoavan enaan yhden juotavan ja se on siina, syy tahan on kuulema lisaantunut hairiokayttaytuminen lennoilla.
sas yllatti
5
1154
Vastaukset
- juomat
Ei ilmaisia juomia ole koskaan ollutkaan.
Kerran kun pyysin pari litraa mukaan kotiin
niin eihän ne antaneet. - olla
se sun frendis sitten se häiriökäyttäytyjä Finaairin lennolla, jos sai vaan yhden juoman. Kyllä meikäläiselle on tarjoilu pelannut.
- kanssa SASilla :-(
Effective 01OCT06, alcoholic beverages will be charged for.
Together with the meals passengers will be offered a complementary beverage (not Champagne). For additional alcoholic beverages with the coffee or between meals, following prices will be charged:
Beer, Wine, Drink - 30 DKK/NOK/SEK, 5 USD or 4 EUR
Champagne - 60 DKK/NOK/SEK, 8 USD or 7 EUR - ongelma...
Jos tilanne on niin paha ettei parin tunnin
lentoa pysy hengissä ilman viinaa niin kannattaa
varmaan jäädä kotiin kossukorin kanssa? - MATKAAJAMIES
ongelma... kirjoitti:
Jos tilanne on niin paha ettei parin tunnin
lentoa pysy hengissä ilman viinaa niin kannattaa
varmaan jäädä kotiin kossukorin kanssa?Alkoholi ei todellakaan ole ongelma ja kylla 11-12 tunnin lento on enemman kuin pari tuntia ja perillepaasya odotellessa olisi mukava muutamat viinilasilliset nauttia ja tuo on ollutkin mukava etu ennen reittilennoilla vaan kaikki nykyaan muuttuu, huonompaan suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011762Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611434Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331132- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983