Onko niin, että F-mallissa on ABS-jarrut ja onko noissa muita eroja?
Ja mites jos tätä kutosta vertaa aiempaan ER vitoseen, tehot, jarrut, ajettavuus yms..?
Vaimolle (ensi)mopon hankinta mielessä..
Kawan 6 F ja 6 N
2
421
Vastaukset
- mopoileva naikkonen
mulla on itellä oma kawasaki er-6n. se on viime vuotinen, ei ole abs. hyvä pyörä ajaa, ihanan ketterä, tarpeeks nopea(toistaiseksi).kevyt ja muutenkin hyvä ajaa... kannaattaa kuitenkin kiinnittää huomiota siihen että paljonko vaimos on pitkä et miten jalat ylettyy maahan, koska pyörää ei saa madallettua paljo mitään.. hieman löysätä takajousitusta niin sillä se pikkasen laskee.. ite olen 166cm ja ei ihan ylety jalat maahan.. mut kannattaa käydä koe ajamassa.. on tää malli tutustumisen arvonen!!
- Kawala
Mulla on er6n 2007 ilman abseja.Todella hyvä pyörä,olen ollut tyytyväinen. 164 pätkänä just ja just yltää kintut,mut ei maata kaatava asia.Vain pyörä voi kaatua:D
6f mallissa on sivukatteet ja enemmän "matkapyöräisemmän oloinen".Itse ihastuin just 6n erikoiseen ulkonäköön.hallittavuus on huippu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862