Miksi 747 on muka niin ihmeellinen?

Palojoen asukas

Asun Palojoella ja jumboja menee matalalla yli niin tiuhaan, että näen itsekin lähes viikottain. Onhan se vissiin vähän isompi kuin MD-11, mutta eipä sitä eroa ilmassa huomaa. Erilainen ääni ("metallisempi") siinä on ja äänestä tunnistaa parhaiten.

Oma suosikkini on täyteen tankattu ja lastattu MD-11, joka lyö kiitotien päässä kaasut pohjaan kesäyön hiljaisuudessa. Kuuluu Palojoelle asti.

7

1604

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin ihmeellinen?

Palojoelle asti? Onko Palojoella elämää, siis älyllistä?

• Black-Eagle

... huijjaat.

• jr-kempele

Kyllä 747 jumbot ei suomen kentille laskedu..

• 747

Lauantai aamuna lähti Helsinki-Vantaalta Cargoluxin B747-400F Luxemburgiin.
        Sunnuntai iltapäivällä tulee taas B747...

• RzXXy1

Miten niin ihmeellinen...onko joku väittänyt sen olevan jotenkin ihmeellinen? Itse olen mokomalla matkustanut, eikä siinä sen kummempaa ihmeellisyyttä ollut muihin koneisiin verrattuna.

• Palojoen asukas

Tuolla Lentäminen-palstalla porukka matkustaa Helsinki-Vantaalle, jos siellä on Jumbo! :D Eihän niitä kovin hyvin näe asemarakennuksesta, koska ovat laajarunkokoneiden porteilla ulkomaanterminaalissa kuten myös MD-11.

Parhaiten näkee, kun ovat 3. kiitotiellä.

• Sininen123
        Palojoen asukas kirjoitti:

Tuolla Lentäminen-palstalla porukka matkustaa Helsinki-Vantaalle, jos siellä on Jumbo! :D Eihän niitä kovin hyvin näe asemarakennuksesta, koska ovat laajarunkokoneiden porteilla ulkomaanterminaalissa kuten myös MD-11.

Parhaiten näkee, kun ovat 3. kiitotiellä.

747 on aivan ihana :) Tosi sopo :) Kayn niita bongaamassa Heathrow:lla :) Joulukuussa paasee taas matkustajaksi kun olen lahdossa Kiinaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2908
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      49
      2298
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1664
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      56
      1189
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe