tuli 50 vuotta täyteen. Lauantaina oli tyttäreni ja vävyni järjestäneet yllätysbileet yhdelle mökille. Ystäviä ja sukulaisia viitisenkymmentä. Oli ruokaa juomaa,saunomista,karaokea,pelejä ja hauskaa yhdessäoloa. Olen niin iloinen, vaikka vannoin etten juhli, niin tämä oli yllätysten yllätys, vaikkakin liikutusten kyynelten täyttämä. Laulu jossa todettiin etten päivääkään vaihtaisi pois, sai kaikkein tursuvimman itkun aikaiseksi,kun usein kiukuttelen ja olen hankala vaikka loppuviimeksi minulla on ollut ihan hyvä elämä. Hankala paikoin mutta lopultakin ihan hyvä
Sunnuntaina
7
609
Vastaukset
- hildurvonhopsis
Onnea sinulle 50-vuotis päiväsi johdosta. Olet saavuttanut vihdoinkin aikuisen iän.
Nyt alkoi elämäsi paras aika ♥ - minunkin puolestani.
Itse kun täytin 5 kymppisen, eivät juhlat olleet noin isot. Itse asiassa ei kukaan käynyt. Mikä sinänsä oli helpotus, ei tarvi mennä sisarusteni eikä tuttavieni juhliin enään koskaan !
sydämenlämpöiset kiitokset onnitteluista. Tätä omaa väkeä kiitän paikallislehdessä. Kyllä elämä on kivaa sentään.
sydämenlämpöiset kiitokset onnitteluista. Tätä omaa väkeä kiitän paikallislehdessä. Kyllä elämä on kivaa sentään.
- Pirre*
Ja ompa sinulla mukavia nuoria siellä, - näkivät noin ison vaivan, - ilmeisesti olet vaivan arvoinen, siis Onnea :)
Tuollaiset juhlat ovat varmasti unohtumaton elämys -
olet arvokas ja rakastettu!
Oikein paljon onnea Sinulle ;DDD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2844472Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1252461Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3252443Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1532341Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no1922188Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a4831213Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii3841128Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki111030Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v38923- 92898