tuli 50 vuotta täyteen. Lauantaina oli tyttäreni ja vävyni järjestäneet yllätysbileet yhdelle mökille. Ystäviä ja sukulaisia viitisenkymmentä. Oli ruokaa juomaa,saunomista,karaokea,pelejä ja hauskaa yhdessäoloa. Olen niin iloinen, vaikka vannoin etten juhli, niin tämä oli yllätysten yllätys, vaikkakin liikutusten kyynelten täyttämä. Laulu jossa todettiin etten päivääkään vaihtaisi pois, sai kaikkein tursuvimman itkun aikaiseksi,kun usein kiukuttelen ja olen hankala vaikka loppuviimeksi minulla on ollut ihan hyvä elämä. Hankala paikoin mutta lopultakin ihan hyvä
Sunnuntaina
7
599
Vastaukset
- hildurvonhopsis
Onnea sinulle 50-vuotis päiväsi johdosta. Olet saavuttanut vihdoinkin aikuisen iän.
Nyt alkoi elämäsi paras aika ♥ - minunkin puolestani.
Itse kun täytin 5 kymppisen, eivät juhlat olleet noin isot. Itse asiassa ei kukaan käynyt. Mikä sinänsä oli helpotus, ei tarvi mennä sisarusteni eikä tuttavieni juhliin enään koskaan !
sydämenlämpöiset kiitokset onnitteluista. Tätä omaa väkeä kiitän paikallislehdessä. Kyllä elämä on kivaa sentään.
sydämenlämpöiset kiitokset onnitteluista. Tätä omaa väkeä kiitän paikallislehdessä. Kyllä elämä on kivaa sentään.
- Pirre*
Ja ompa sinulla mukavia nuoria siellä, - näkivät noin ison vaivan, - ilmeisesti olet vaivan arvoinen, siis Onnea :)
Tuollaiset juhlat ovat varmasti unohtumaton elämys -
olet arvokas ja rakastettu!
Oikein paljon onnea Sinulle ;DDD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2336751Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on283413PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23258Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a653018Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,982708Tämä on persut
Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven52603IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-352328Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.382094- 511820
- 841736